תרבות ופנאי

נטע ברזילי מאוהבת: "תודה על מה שקיבלתי כנגד כל הסיכויים"

לאחר שחשפה את גיא, בן זוגה החדש אשר אותו הכירה דרך חברה טובה, נטע ברזילי מרגשת את העוקבים שלה ברשת החברתית. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה ברזילי: "לוקחת רגע להגיד תודה על מה שכן יש לי וקיבלתי השנה כנגד כל הסיכויים"

מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
לאחר שחשפה לראשונה את בן זוגה החדש בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", הזמרת וזוכת תחרות האירוויזיון, נטע ברזילי, מרגשת את העוקבים שלה ברשת החברתית בעקבות סטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה. 
 
בסטורי המדובר, ידה של ברזילי ליטפה את ידו של גיא, בן זוגה החדש, אותו היא הכירה דרך חברה טובה. לצד הסרטון המרגש, כתבה ברזילי: "ימים סופר קשים ומטרגרים לפנינו. לוקחת רגע להגיד תודה על מה שכן יש לי וקיבלתי השנה כנגד כל הסיכויים בתוך הטירוף השחור של המציאות הזו". 
 

 
נראה כי באמצעות מילים אלו, ציינה הזמרת האהובה כי היא מודה על האהבה החדשה שנכנסה אל חייה. בריאיון לתוכנית הטלוויזיה "ערב טוב עם גיא פינס", סיפרה ברזילי כי החיפוש אחר בן זוג מתאים לא היה קל עבורה.
"ישבתי עם חברה שלי ובכיתי לה ברמות, אמרתי לה זה קשה. היא אמרה לי מספיק, את מפסיקה עכשיו להתעסק בכמה שזה קשה לך, תביאי את הטלפון שלך. אני בוחרת לך בחור ואת נפגשת איתו היום ב-20:00", כך סיפרה נטע ברזילי בריאיון. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה