תרבות ופנאי

נטע ברזילי בשיר להנצחת הנרצחת מהעוטף: "היא לא משאירה לי מילים"

הזמרת נטע ברזילי חברה לחברי הפרויקט של תמרי, המורכב ממוזיקאים מעוטף עזה. עבורם המוזיקה היא כמו מרפא ברגעים הכי קשים שעברו השנה. צפו בביצוע המרגש 
מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
כשהלב שבור והפחד, הצער והגעגוע לא מרפים, המוזיקה היא כמו מרפא. 
עבור חברי הפרויקט של תמרי, המורכב ממוזיקאים מהעוטף ונוצר להנצחתה של תמר קדם סימן טוב ז"ל, שנרצחה עם משפחתה בקיבוץ ניר עוז, המוזיקה היא בדיוק זה. נטע ברזילי חברה אליהם ויחד במוסך של קיבוץ ניר עוז, מקום שהיה בית להופעות, הם ביצעו  יחד עם הזמרת נטע ברזילי קאבר לשיר של ניר כנען: "שיר לנטע".
הפרויקט של תמרי הוקם לזכרה של תמר קדם סימן טוב, שנרצחה בשבעה באוקטובר עם בעלה ושלושת ילדיהם בממ"ד בביתם בניר עוז. תמר היתה אומנית והתעסקה ביצירה ובמוזיקה, סיפורם של בני המשפחה ורציחתם נגע לליבם של כל אזרחי ישראל ומוזיקאים ביקשו להנציח אותה בדרך משלהם. 
חברי הפרויקט הם מוזיקאים מהעוטף מכפר הנוער למוזיקה 'ביכורים', אותו הקימו תחת אש במבצע צוק איתן - תמר ז"ל ושגיא דקל חן שעדין חטוף בעזה. הקאבר בוצע לכבוד המצעד הישראלי השנתי בגלגלצ.
 
השיר מוקדש באהבה לזכרם של צוות ומשפחות מוסך וחקלאות ניר עוז: יורם מצגר ז"ל, אביב אצילי ז"ל, חיים פרי ז"ל, אריה זלמנוביץ' ז"ל, אלעד קציר ז"ל, סעיד משה ז"ל, יונתן סימן טוב ז"ל, יוסי סילברמן ז"ל, אלי מרגלית ז"ל, רמי קציר ז"ל, שמוליק רם ז"ל, אלכס דנציג ז"ל, שלמה גולני ז״ל, השי רובין ז״ל, אברהם מונדר ז״ל, עמירם קופר ז״ל, ואפרת קציר ז״ל, ואסף פבר ז״ל. ולשובם במהרה של גדי מוזס, עודד ליפשיץ,  עופר קלדרון, שגיא דקל חן, ושאר החטופים.  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה