תקשורת ומדיה

גיא לרר חוטף לאחר שתקף את שטראוס: "אפשר שתיקח אותי ברצינות?"

גיא לרר תקף את שטראוס על רקע זימונה לשימוע לפני הגשת כתב אישום ברשות התחרות, והותקף בתגובות: "אל תהיה ציני, לא יתנו לך לעשות תחקיר על שטראוס, ביום שתעשה את זה יפטרו אותך לצערי הרב. נ.ב מאוד אוהב את הצינור". לרר הגיב: "אפשר שתיקח אותי ברצינות מהיום שכבר עשיתי תחקיר על העושק של שטראוס? לא ציני בכלל, עשיתי כבר תחקיר על שטראוס"
תום נחום | 
גיא לרר, "הצינור" (צילום רשת 13)
רשות התחרות זימנה את שטראוס לשימוע לפני הגשת כתב אישום בגין ניסיון לקיום הסדר כובל. לטענת רשות התחרות בחודש מאי 2021 פרסמה החברה ביאור לדו"חות הכספיים במסגרתו כתבה כי לאור העלייה במחירי חומרי הגלם והתובלה הימית היא נאלצת לבחון אפשרויות שונות ובמקרים מסוימים תבחן עדכון מחירי המכירה. לטענת רשות התחרות במקביל לפרסום הדו"חות שיגרה שטראוס הודעה לעיתונות במסגרתה הודיעה כי היא עוקבת אחרי השפעות עליית מחירי חומרי התשומות ובוחנת תוכניות ודרכי פעולה לרבות מדיניות המחרה. כאשר מגיש 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, נכנס לקרב ציוצים בטוויטר בעקבות כך.
לרר תקף: "רשות התחרות נגד שטראוס - מהמוצדקות. החברות הגדולות מסמנות זו לזו, והופ, כולן מעלות מחירים בטווחים של ימים בשיעורים דומים ומגלגות עיניים על עליית תשומות השקר כלשהו. על הדרך הן מונעות מחאה ציבורית הולמת שהיא אפקטיבית במקרה הטוב נגד חברה אחת ולא נגד כל המשק". 

בתוך כך, לרר הותקף בתגובות, כאשר צייצן בשם תומר שרעבי כתב: "ביום שתוציא תחקיר על העושק של שטראוס ניקח אותך ברצינות", לרר השיב: "אפשר שתיקח אותי ברצינות מהיום שכבר עשיתי תחקיר על העושק של שטראוס?", שרעבי לא עצר ותקף: "אל תהיה ציני, לא יתנו לך לעשות תחקיר על שטראוס, ביום שתעשה את זה יפטרו אותך לצערי הרב. נ.ב מאוד אוהב את הצינור". לרר סיכם: "לא ציני בכלל. עשיתי כבר תחקיר על שטראוס".
 
מי שעוד יצא למתקפה חריפה נגד שטראוס הוא חשב השכר במשרד האוצר לשעבר, פרופ' ירון זליכה, שתקף את שטראוס ואת הקשר שלה לערוצי התקשורת וכתב בטוויטר: "בפעם הבאה שאתם רואים את הכתבים מדווחים בלהט על עליות מחירים צפויות, ש"הודלפו" להם בדרך פלא, תזכרו שיתכן שאתם עדים לעבירה פלילית חמורה של תיאום מחירים. רק הבעיה שלרשות התחרות לוקח שנתיים לחקור! אכן הרתעה במיטבה. לא פלא שהמונופולים מפגינים למען העדר שינוי כלשהו במערכת אכיפת החוק".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה