טלוויזיה

גיא לרר והצינור תחת מתקפה: "שטראוס הבעלים ברשת 13"

האקטיביסט לא אהב את התחקיר שאומר ששטראוס לא נפגעה מהחרם: "אני אסביר לכם מה קרה. הרי כולנו מכירים את הצינור כרודפי צדק שנלחמים בטייקונים והתאגידים אז למה עכשיו הם נגד המחאה ומראים נתונים של דבר אחד כשבכלל החרמנו דבר אחר?. פשוט הבעלים של ערוץ 13 הם שטראוס. שמחתי לעזור"
מערכת ice |  4
גיא לרר, "הצינור" (צילום רשת 13)
תכנית הצינור של רשת 13 הציגה אמש (שלישי) תחקיר שעוסק בשאלה האם שטראוס נפגעה מחרם צרכנים בעקבות הפסקות הפרסום שלה ערוץ 14 או לא. כמובן שהוצגה תמונה כאילו החברה לא נפגעה כלל ועל כך רטן הצל, יואב אליאסי, שתקף את התכנית של גיא לרר.
הצל כתב: "נתונים של רכישות מוצרי שטראוס בלבד ללא תמי 4 והציגו שגל המחאה לא מורגש כלל. ואת מי הם הביאו כפרזנטור ודובר שטראוס את איש ה0מאל הקיצוני שהתרים מיליונים לחווארה יאיא פינק (מה קרה עופר כסיף היה עסוק?)".

עוד הוסיף: "עכשיו אני אסביר לכם מה קרה. הרי כולנו מכירים את הצינור כרודפי צדק שנלחמים בטייקונים והתאגידים אז למה עכשיו הם נגד המחאה ומראים נתונים של דבר אחד כשבכלל החרמנו דבר אחר?. פשוט הבעלים של ערוץ 13 הם שטראוס. שמחתי לעזור".
עוד הוא כתב: "(גילוי נאות מאוד אוהב את הצינור וחושב שהם עושים עבודה חשובה ויודע שיש להם כוונות טובות אבל זה ברור למה זה פורסם ככה לא מאשים אותם) נ.ב. אנחנו כבר ב10,000 ניתוקים 7500 רק דרך אתר "נתק אותי" ואנחנו ממשיכים. לינק לניתוק ולתביעה ייצוגית בתגובה הראשונה בפייסבוק או דרך אתר נתק אותי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ואהבת לרעך כמוך-חרדים אתם לא יהודים,לא ציונים ולא ישראל
    אמירה 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה אתם? מי אתם?
    סגור
  • רשמתי, עוד משהו?
    חחח 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה משמיד את עצמך לאט לאט ואני אוהב את זה
    סגור
  • 2.
    תגידו שטראוס - אתם השתגעתם? נפלתם על השכל?
    רמי חודנר 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגידו שטראוס, השתגעתם? נפלתם על השכל? להכריז מלחמה על חצי מציבור הלקוחות שלכם? כמה טיפש ויהיר צריך להיות כדי להחריב במחי יד מותג ישראלי אהוב שנבנה בעמל רב במשך שנים מימי קום המדינה. הפך למותג שנוא ושנוי במחלוקת. איפה הדירקטוריון? איפה הבעלים? איפה בעלי המניות? איזו התנהלות עסקית מופקרת והזוייה!
    סגור
  • 1.
    חבל שגיא לרר הורס את שמו עם פרסומי פייק
    אבי אבי 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    חשבתי שאתה יותר חזק מכוחות האופלשמשתמשים בכסף להכריע את רצון הבוחר ולבטל את זכות הבחירה שלו. אז תיהנה מהפרסום אך תפסיד מאמון הציבור.
    סגור