מינויים

ערוץ 14 במחטף נוסף לרשת 13: זו המצטרפת החדשה

על רקע החלטת שטראוס ודלק מוטורס לחדול מלפרסם בערוץ 14, הערוץ הודיע על הצטרפותה של אושרת דיין מועלם כסמנכ"לית הסחר החדשה, לאחר ששימשה עד לא מזמן כמנהלת אופרציה עסקית ברשת 13

מערכת ice |  1
ערוץ 14 (צילום מסך)
כשלושה חודשים אחרי המעבר המשמעותי של המגיש והעיתונאי שרון גל מרשת 13 לערוץ 14, שם הוא מגיש את המהדורה המרכזית לצידה של מגי טביבי, וכמו כן, אחרי שגם משה הרוש עזב את רשת 13 לטובת ערוץ 14, שם הוא מכהן כעורך הראשי של המהדורה המרכזית, היום (שלישי) נרשם מעבר נוסף מרשת 13 לערוץ 14, כאשר אושרת דיין מועלם מצטרפת כסמנכ"לית הסחר החדשה.
בהודעה הרשמית של ערוץ 14 בנושא נכתב כך: "עוד מעבר מערוץ רשת 13 לערוץ עכשיו 14  ערוץ עכשיו 14 שמח להודיע כי החל מתחילת חודש ספטמבר 2023,  אושרת דיין - מועלם מצטרפת לצוות הנהלת הערוץ, בתפקיד סמנכ״לית סחר. דיין-מועלם שימשה עד לא מזמן כמנהלת אופרציה עסקית ברשת 13 וכעת עושה את המעבר לערוץ עכשיו 14. אנו מאחלים לאושרת הצלחה רבה ובטוחים שתעזור להזניק את הערוץ קדימה".

אושרת דיין מועלם (יח"צ)
כידוע, בפני אושרת דיין מועלם ניצב כעת אתגר לא פשוט, זאת על רקע החלטת שטראוס ודלק מוטורס לחדול מלפרסם בערוץ בעקבות סערת דבריו של פאנליסט 'הפטריוטים', ארי שמאי, שקרא לשחרר את יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, אמירה בעקבותיה שמאי סיים את דרכו בערוץ. עם זאת, מופעל לחץ נגדי על המפרסמים שחדלו מלפרסם בערוץ, כאשר ינון מגל הכריז חרם על שטראוס, שכבר מתחיל להשפיע עם ביטולי מנוי רבים ל'תמי 4'.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חרם של כל הימין על שטראוס רבותי (ל"ת)
    ריאל 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור