תקשורת ומדיה

מירי רגב חוטפת מהאלוף במיל': "הייתי מכניס אותה לכלא"

אחרי שתקפה וטענה שמקומם של הסרבנים הוא בכלא, שרת התחבורה, מירי רגב, תחת מתקפה מצידו של אלוף פיקוד הדרום לשעבר, טל רוסו: "עומדת השרה רגב וצועקת להכניס את הטייסים לכלא, אני הייתי עוצר ומכניס אותה לכלא על הסתה ופלגנות. זה טירוף מערכות. בשבוע האחרון ירדתי שלושה קילו. אני לא ישן בלילות"
מערכת ice |  8
מירי רגב (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, מרים אלסטר)
אחרי שקראה במסגרת נאומה בהפגנת הימין לתמיכה ברפורמה במערכת המשפט כי מקומו של מי שמסרב פקודה בצה"ל הוא בכלא, שרת התחבורה, מירי רגב, הותקפה הבוקר על ידי האלוף במיל', מפקד פיקוד דרום בצה"ל לשעבר, טל רוסו, אשר הגיב לקריאה הקשה של רגב במסגרת ראיון לניב רסקין ב'חדשות הבוקר' בקשת 12.
רוסו זעם ותקף את רגב: "עומדת השרה רגב וצועקת להכניס את הטייסים לכלא, אני הייתי עוצר ומכניס אותה לכלא על הסתה ופלגנות. זה טירוף מערכות. כל אחד נותן את משנתו ומרסק את החברה. אנחנו רואים את מה שאמסלם אומר, את מה שרגב אומרת. צריכים לעצור את החקיקה עכשיו ולנסות למצוא את הדרך הכי נכונה. גורל ישראל עומד פה על הפרק".

על אי ההתייצבות אמר: "קשה לי עם אי ההתנדבות אבל בסוף זה אישי, של אנשים שגדלו והתחנכו על מדינה יהודית ודמוקרטית. כל המשפחה שלי עושה מילואים בהתנדבות, חלקם בחיל האוויר וחלקם בקרקע. אני רואה איך הם נקרעים. חייבים שמישהו יתעשת ויפקח את העיניים. מתקשרים גם אליי למילואים. חייבים להתייצב, כי אנחנו בתקופה מאוד קשה. בשבוע האחרון ירדתי שלושה קילו. אני לא ישן בלילות, אני רואה מה יקרה ביום שאחרי. עליתי עם ההפגנה לירושלים, אנשים פנו אליי, הסתכלו עליי כמנהיג, בהם לוחמי יום כיפור. שאלו אותי מה יקרה. מרגישים שהלכה המדינה".
כזכור, יום ראשון סוער עבר אמש על מדינת ישראל, כאשר המוני מפגינים נמצאים בשתי הערים המרכזיות בארץ - אלו כנגד הרפורמה המשפטית ליד רחבת הכנסת בירושלים ואלו בעד הרפורמה בצומת קפלן בתל אביב. ברקע, כולם ממתינים להתפתחויות סביב המשך החקיקה וגם מה תחליט ההסתדרות לגבי השבתת המשק. 
שרת התחבורה, מירי רגב, נאמה בהפגנת הימין בתל אביב ואמרה: "אני מכירה את היכולות של האליטה לנסות לפגוע בכל תיקון. ניסו להשתיק אותנו, לעגו לנו. הם ניסו למנוע את זה במילים יפות, מכובסות, בדיוק כמו שהם מנסים לעשות היום. הם עוסקים בלשמור על מוקדי הכוח שלהם, ואנחנו מתעסקים בתיקון. הפער בניינו עוסק במילה אחת - גיוון. גיוון במערכת המשפט, בתרבות, בתקשורת. שאני שומעת את בוגי וחלוץ מעודדים סרבנות, ובראשם אהוד ברק, קוראים למרי אזרחי – למה הוא לא עצור?!".
 
הם פועלים לפגוע בצבא, הם פוגעים בערכי צה"ל, הם עוזבים את האלונקה. הם לא מתביישים לפגוע בביטחון המדינה. מי שמסרב פקודה - מקומו בכלא. כולם חיילים של עם ישראל ואף אחד הוא לא מעל החוק. אנחנו כאן אומרים חד וחלק: המדינה שייכת לכולנו. המדינה היא של כולם, והצבא הוא צבא העם. מחר נצביע בכנסת על צמצום עילת הסבירות כדי להבטיח את חיזוק הדמוקרטיה וזאת רק תחילת הרפורמה, כי נדרשת רפורמה מלאה לתקן את מערכת המשפט. אני בעד שיחות, בעד הסכמות, אבל לא למריחת זמן. לא ניתן לזה יד. נבחרנו למשול, נבחרנו להביא את הרפורמה, העם הביא לנו את המנדט וכך נעשה".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בקרוב נכניס אותה לשם,אחרי המלחמה מירי ארזי תיק,
    דוד 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הסוף שלך בממשלה הזו מגיע בהמה רקובה
    סגור
  • 5.
    מר אלוף עלוב
    פרקש 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 5
    באיזה מדינה מעודד פירוק צבא לא היה נשפט ונזרק לכלא כאויב מדינה?
    סגור
  • 4.
    כך אמרה הפרימיטיבית הבורה
    שרוליק 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בסידרה "המרוקאים החדשים": אבא שלי תמיד אמר לנו שנלמד כדי שלא נהיה כמוהו". מה זה "כמוהו"? בורים ועמי ארצו.
    סגור
  • 3.
    אכתוב במרוקאית כדי שמירי תבין
    רפי פרץ 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    את חתיכת קחבה רקובה!!! תחזרי כבר לפז או מרקש או לחור ממנו העלו אותך.
    סגור
  • 2.
    ימין של טיפשים
    ק 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כמה טיפשות יש באדם אחת אלה מתנדבים וזכותם שלא להמשיך להתנדב. למה יש חצי מליון פרזיתים שאין להם שום קשר למדינת ישראל פרט לבצע כסף משטמטים חסרי תועלת חבל על האוויר שהם נושמים ואף דביל מהכיאילו ימין לא מצייץ.
    סגור
  • ושמאל של חלאות
    ברן 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא אחים אנו! לפרק ישראל ליהודה וישראל! להכנס במלחמת אזרחים!-זאת חוכמה של נבלים אנרכיסטים מובלים על ידי בולשביקו-פשיסטים להזכירך כינת כלבים ישראל הושמדה לפני יהודה!! אתם בדרך
    סגור
  • 1.
    מירי רגב
    שולה 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מירי רגב פופוליסטית בגרוש. תכניס את הטייסים לכלא וחיזבאלה יישוש ויתקוף.
    סגור
  • הרקב פושה בשרת הר(ק)בת. (ל"ת)
    המדביר-המרכזי 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור