תקשורת ומדיה

חיים לוינסון תוקף את אלמוג כהן: "מטומטם אולימפי"

הח"כ בישר על כך ש"חוק איסור הנפת דגל של ישות עוינת", עבר בקריאה טרומית, אלא שהעיצוב הגרפי שבו הוא בחר להשתמש הוא זה שמשך את רוב תשומת הלב, וגם לוינסון שם לב לסיפור
מערכת ice |  1
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
אמש (חמישי) ח"כ אלמוג כהן בישר כי הצעת החוק "איסור הנפת דגל של ישות עוינת", של השרה לקידום מעמד האישה, מאי גולן, אותה כהן מקדם, עברה בקריאה הטרומית. מה שעורר פליאה זה העיצוב הגרפי שבו הח"כ בחר להשתמש לצורך ההכרזה.
נתחיל עם הציוץ עצמו: "אני שמח לבשר כי הצעת החוק של השרה מאי גולן אותה אני מקדם, שתאסור בפועל הנפת דגלי אש״ף, עברה בקריאה טרומית. הנפת דגלי אש״ף, ארגון המוגדר בחוק כארגון טרור נחשבת במדינת ישראל כעבירה, אולם בשנים האחרונות איננה נאכפת בפועל. בשל כך, דגלים אלו הפכו מראה שכיח ברחובות, בקמפוסים ואף בהפגנות המתקיימות בערים המרכזיות ביותר בישראל. הצעת חוק זו תחזיר את האכיפה ותיישם את החוק בשטח כלשונו. זאת כחלק ממגמה רחבת היקף אותה אני מוביל, שקוראת להחזיר את המשילות והאכיפה לרחובות ארצנו".
אחד הגולשים הצביע על המאמצים העיצוביים המעניינים של כהן, כאשר צייץ: "אני לא רוצה ללמד את אלמוג כהן איך עושים סושיאל, אבל אם אתה מתנגד להנפת הדגל הפלסטיני אז אולי עדיף לא לפרסם תמונה אלגנטית של הדגל הפלסטיני מונף בגאווה ולהוסיף תמונה שלך מבסוט לידו".
 
עיתונאי "הארץ", חיים לוינסון, צייץ מחדש את הציוץ הזה והוסיף את הפרשנות משלו: "מטומטם אולימפי". מאז אגב, התמונה הוסרה מהציוץ של כהן וכעת יש שם רק מלל.  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לוינסון? מי מכיר אותו? (ל"ת)
    מי זה היצור הזה חיים 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור