תקשורת ומדיה

יהודה לוי מאיים: "כולנו צריכים לבעוט ולהילחם"

השחקן התייחס לראשונה לאפשרות של סגירת תאגיד השידור הציבורי: "'כאן' עושים עבודה מדהימה, הביאו פרויקטים מדהימים ואסור לתת לזה להיסגר
מערכת ice | 
יהודה לוי (צילום טל גבעוני)
קשת 12 הציגה אמש (רביעי) את לוח סדרות הדרמה והקומדיה שלה. בהשתתפות היוצרים, המפיקים והשחקנים, הוצגו 6 סדרות שיעלו מסך קשת 12 במהלך השנה הקרובה, לצד 4 סדרות נוספות שייצאו לצילומים במהלכה בהשקעה של כ-100 מיליון שקל. בין האורחים באירוע היה גם יהודה לוי, שיככב בשתי סדרות שיעלו לשידור בערוץ 12 במהלך 2023 – "גוף שלישי" ו"הראש".
לוי סיפר על 'גוף שלישי' הסדרה החדשה בכיכובו: "זו סדרה על זוג שמנסה להביא ילד, אז הם פוגשים פונדקאית ויש שם משולש של כמה דמויות שמתסבכות עם עצמן. זה סיפור על אהבה, כמה רחוק אנחנו מוכנים בשביל להביא ילד לעולם ומה שזה עושה לדינמיקה המשפחתית והזוגית. אני לא רוצה לספר יותר מזה, למה? שהצופה יצפה מדי שבוע ויגלה לאט לאט".

ב"הראש", מגלם לוי את ראש השב"כ. "הוא נמצא בחודש הכי מטלטל בימיו בתפקיד. יש שם הדלפה שיוצאת החוצה ומערערת אותו לגמרי וגורמת לו לחשוד בקרובים ביותר אליו. זה קצת משבש אותו ואת כל המערכת. סדרת מתח מגניבה וחזקה".
ההכנה לתפקיד: "נפגשתי עם אנשי הלשכה, אנשים מדהימים ומקסימים. הם פתחו את הדלת ונתנו לי להרגיש הכי משלהם, לקחו אותי לכל מיני מקומות, דיברו איתי והעבירו לי מידע עד כמה שאפשר היה להעביר. ההשלמה היא בסוף מהראש ומהדמיון – אנחנו פועלים מהדמיון ומשם אנחנו יוצרים את הביטוי הפיזי".
על הסגירה האפשרית של התאגיד: "החלטה שגויה, ממש ממש לא טובה, שלוקחת אותנו אחורה, יש ערוץ אחד שלא מונע ממודלים כלכליים של פרסומות וכל זה, ערוץ שיכול להביא תכנים מסוג אחר שמתווספים למארג התרבותי שלנו, ואני חושב שזה מאוד נחוץ שלמדינה יהיה ערוץ תרבותי שמשקף את כל העדות ונקודות המבט של כולם. 'כאן' עושים עבודה מדהימה, הביאו פרויקטים מדהימים ואסור לתת לזה להיסגר. זה עוול, ואני חושב שכולנו צריכים לבעוט ולהילחם עד שנשיג את המטרה – שזה לא ייסגר".
האם הוא כבר לקח חלק בהפגנות נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט: "רק נחתי בישראל אבל כן, אני אצטרף למחאה, ברור. אני מאחורה, מעלה סטוריז על זה ומעורב בזה לגמרי"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה