תקשורת ומדיה

האקסית של קניה ווסט חושפת: זו הסיבה שבאמת יצאתי איתו

חודשים רבים לאחר הפרידה, השחקנית ג'וליה פוקס מגיבה סוף סוף לשערורייה סביב קניה ווסט והאמירות האנטישמיות שלו וטוענת שיצאה איתו רק כדיי להקל על "חברתה", קים קרדישאן
מערכת ice |  1
קניה ווסט (צילום pexels, יוטיוב/ Piers Morgan Uncensored)
בתחילת שנת 2022 השחקנית ג'וליה פוקס יצאה למשך חודש בלבד עם הראפר קניה ווסט ורבים הטילו ספק באמיתות מערכת היחסים שלהם, במיוחד עקב קרבתה לגירושים עם קים קרדשיאן והציוצים של ווסט על פיט דוידסון. כעת, חודשים לאחר שהזוגיות הזו נגמרה, השחקנית חושפת את האמת ואת המניע שלה מאחורי הכול.
@juliafox Replying to @ged_baddie ♬ original sound - Julia fox

בסרטון טיקטוק ויראלי, ג'וליה פוקס מספרת לקהל העוקבים שלה איך יכלה לצאת עם גבר שכיום נחשב לאנטישמי וקיצוני למדי. לכך היא מגיבה שהיא עשתה זאת על מנת להוריד אותו מהגב של הגרושה הטרייה קים וזאת היות והיא חשה אליה קרבה מסוימת.
חשוב לציין כי מסתמן שלא באמת קיים קשר כלשהו בין השתיים למעט העובדה שלכאורה פוקס סיפקה ביגוד לחנות של האחיות למשפחת קרדשיאן "דאש" כשזו הייתה קיימת רק בתחילת דרכן. לדבריה של פוקס היא האמינה שתוכל להסיח את דעתו של ווסט ממנה. 
כמו כן היא סיפרה שתחילה היא לא ענתה כל כך לחיזוריו של ווסט אך לאחר מכן השניים נקשרו וחלקו שיחות עמוקות על העתיד שלהם. יחד עם זאת במהרה היא הרגישה שאין לה מקום יותר לצדו לאחר שהחל לצייץ נגד החבר של קים דאז, פיט דוידסון, לצד ציוצים אנטישמיים נוספים. את הסרטון סיימה עם האמירה שהיא עומדת לצד הקהילה היהודית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בכוח מנסה להשאר בתודעה.. (ל"ת)
    האמת הפשוטה 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור