תקשורת ומדיה

יעקב ברדוגו בעקיצה כואבת לגנץ: "מה הוא אמור לעשות?"

יעקב ברדוגו עקץ את בני גנץ אחרי תוצאות הבחירות: "מתעורר בבוקר ולא יודע מה הוא אמור לעשות… אין נהג, אין תפקיד, לא הגיש הצעת חוק, לא ישב בוועדות בכנסת… הא, סליחה, גנץ ירקוד באיזה שמחה של עמר ינקילביץ׳"
מערכת ice |  4
בני גנץ (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
אחרי חודשים רבים של ציפייה גדולה ומתח רב, בחירות 2022 סוף סוף הגיעו השבוע לסיומן. מי שיצאו המנצחים הגדולים של הבחירות הם ללא ספק גוש מפלגות הימין, שזכו ב-65 מנדטים וירכיבו את הממשלה הבאה שמי שיהיה ראש הממשלה הבא של ישראל הוא בנימין נתניהו, שיחזור ללשכה בבלפור שבירושלים. 
מפלגות השמאל מרכז ספגו מכה קשה במיוחד. מרצ כרגע לא עוברים את אחוז החסימה וככל הנראה גם לא יעברו אותו, מפלגת העבודה בקושי גירדה 4 מנדטים, מפלגת בל"ד לא עברה את אחוז החסימה וגם בני גנץ, שהשיג 12 מנדטים בבחירות עם המחנה הממלכתי מאוכזב במיוחד אחרי שניהל קמפיין שלם בו הוא כיוון לראשות הממשלה, אך הוא ספג מכה קשה במיוחד.
מי שלא נשאר אדיש לכך הוא מגיש ערוץ 14, יעקב ברדוגו, שעקץ את בני גנץ עם ציוץ שהעלה היום (חמישי) לחשבון הטוויטר שלו: "בני גנץ מתעורר בבוקר ולא יודע מה הוא אמור לעשות… אין נהג, אין תפקיד, לא הגיש הצעת חוק, לא ישב בוועדות בכנסת… הא, סליחה, גנץ ירקוד באיזה שמחה של עמר ינקילביץ׳".
ברדוגו מתבטא נגד בני גנץ, ערוץ 14, ארכיון
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ברדוגו ומה אתה עושה חוץ מי לז**ן את השכל. (ל"ת)
    יוסי 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    האיס עם הסמך, הסדיק והזזזזין.....
    נוסטרה שמוסטרה 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    3 דברים האיש הזה יודע לציין בכל ויכוח איתו, ב- 3 שנים האחרונות:..."מנדלבליט, מפלגת סלאח אדין, הינדוס התודעה". הלכלוך על לשונו עדיין ניכר מהליקוק העמוק לביבי. בגלל זה אף קלינאית תקשורת לא יכולה לעזור לו עם הסמך, הסדיק והזזזזין.....
    סגור
  • 1.
    עדיף לא לעשות כלום מלהיות עכוזון של שקרן ומושחת (ל"ת)
    יובל 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • הנימפומן נפל על הפנים (ל"ת)
    גיא 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור