תקשורת ומדיה

רביב דרוקר חתם על חוזה חדש ברשת 13: "מוקדם לעלות על האלונקה"

רביב דרוקר מסר בתגובה לאחר החתימה על החוזה החדש: "שמח שאנחנו נשארים, חושב שהקול שהתוכנית מבטאת חשוב במיוחד בימים האלה וממילא קצת מוקדם לנו לעלות על אלונקה"
מערכת ice | 
רביב דרוקר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
האיומים והמהלכים שהתבשלו לא יצאו לפועל ואחרי הדיווחים כי התכנית עומדת לרדת מהאוויר, ערוץ רשת 13 הודיע היום (שני) כי הערוץ האריך עם העיתונאי רביב דרוקר את החוזה על שידור התוכנית אזור מלחמה עד סוף 2025, למגיש יש מסר קצר וחד לומר על ההחלטה שנלקחה.
למי ששכח, התכנית שלו הייתה הראשונה לרדת על פי לוח הזמנים שקבעה המנכ"לית הקודמת יוליה שמאלוב ברקוביץ' לאחר שנכנסה לתפקיד ודרוקר היה מראשי המאבק במינויה. אך בשל סיום תפקידה המהיר אחרי פחות מחודשיים הקלפים נטרפו לטובתו של העיתונאי הוותיק והוא ימשיך על המסך לפחות בשנה הקרובה עם התכנית שהפכה להצלחה גדולה ברצועת השעה 19:00 עם נתונים נאים.

רביב דרוקר מסר בתגובה לאחר החתימה על החוזה החדש: "שמח שאנחנו נשארים, חושב שהקול שהתוכנית מבטאת חשוב במיוחד בימים האלה וממילא קצת מוקדם לנו לעלות על אלונקה".
מרשת 13 נמסר כי: "התארכותה של המלחמה והתרחבותה לזירות נוספות, לצד האתגרים המורכבים בפניהם ניצבת ישראל בימים אלה, מצריכים המשך שידור תוכנית אקטואליה המקדימה את מהדורת החדשות. בעבודה משותפת נפעל להביא לתכנית קהלים חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה