ויראלי

מגישת רשת 13 חושפת בהתרגשות: "אור בתוך החושך"

באמצעות סרטון שהועלה לאינסטגרם, רותם ישראל תיעדה את תגובות המשפחה והחברים לבשורה, כשהרגע המרגש ביותר היה כאשר בנם הבכור, עומר בן הארבע, גילה שהוא עומד לקבל אחות קטנה.
מערכת ice | 
רותם ישראל (צילום פייסבוק/ רותם ישראל, יחצ)
רותם ישראל, שדרנית וכוכבת טלוויזיה מוכרת, במיוחד כמגישת תכניות בוקר ברשת 13 ובן זוגה השף גיא בנלדר, חגגו לאחרונה רגע מרגש בחייהם המשפחתיים. שלושה חודשים לאחר שהודיעו על היריונם השני, הזוג חשף באופן יצירתי ומרגש את מין העובר - בת.
באמצעות סרטון שהועלה לאינסטגרם, ישראל תיעדה את תגובות המשפחה והחברים לבשורה, כשהרגע המרגש ביותר היה כאשר בנם הבכור, עומר בן הארבע, גילה שהוא עומד לקבל אחות קטנה.

ההודעה על ההיריון השני הגיעה ביולי האחרון, כאשר ישראל שיתפה סרטון מרגש תחת הכותרת "אור בתוך החושך". הזוג, שנישא ביוני 2019, הפך להורים לראשונה בשנת 2020, בעיצומה של מגפת הקורונה. באותה תקופה, ישראל ביטאה את רגשותיה בפוסט מרגש: "כולנו נזכור את שנת 2020 בגלל הקורונה, אבל אני אזכור אותה בזכות הרגע שבו גיליתי שאהפוך לאמא".
הקריירה של ישראל המשיכה לפרוח גם במהלך ההיריון הראשון, כאשר כיכבה כפרשנית ב"נינג'ה ישראל" לצד ניב רסקין, מוכיחה שהיריון מתקדם לא מהווה מכשול בדרכה המקצועית. ההיריון הנוכחי מסמל פרק חדש ומרגש בחייה של המשפחה הצעירה, המשלבת בהצלחה קריירה תקשורתית וקולינרית עם חיי משפחה מלאים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה