תקשורת ומדיה

רני רהב מתפוצץ מעצבים: "את חיה בסרט – תחזרי למאורה שלך"

לאחר שהתראיינה לבן כספית ועמית סגל בתוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" המשודרת בערוץ 12, מיהר רני רהב לתקוף את גלית דיסטל ברשת החברתית X. רני רהב: "לשמוע אותך בחדשות 12 זה לחשוב שברחת מאברבנאל, כאילו שלא היה כאן ה-7 באוקטובר. את חיה בסרט"

מערכת ice |  7
רני רהב (צילום ויקיפדיה)
על רקע הריאיון שהעניקה חה"כ גלית דיסטל אטבריאן, שרת ההסברה לשעבר לבן כספית ועמית סגל בתוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, מיהר רני רהב, יו"ר קבוצת רן רהב תקשורת, למתוח ביקורת חריפה עליה בציוץ שפרסם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). 
"ערב טוב לשרת ה-0 הסברה לשעבר, גלית דיסטל", כך כתב רהב בתחילת הציוץ. "חשבתי שנפטרנו ממך, מסתבר שלא. אני שמח שבאת ל'פגוש את העיתונות', משום שזו הודעה שהבחירות מתקרבת אבל תזכרי מה שאני אומר לך - בוחרי הליכוד בחיים לא יבחרו בך מחדש".
איש התקשורת המוכר המשיך לתקוף את חברת הכנסת מהליכוד וכתב: "לשמוע אותך בחדשות 12 זה לחשוב שברחת מאברבנאל, כאילו שלא היה כאן ה-7 באוקטובר. את חיה בסרט, זכותך. אבל למה להפחיד ילדים בהופעה דרמטית לפתע על המרקע בסלון של אזרחי ישראל? להזכירך, את התפטרת מהממשלה שבה היית  אחראית ל-0 הסברה. פשוט אין מילים להסביר כמה את בתוך הסרט שלך".
 

דבריו החריפים של רני רהב לא הסתיימו בכך. בריאיון ב"פגוש את העיתונות", חה"כ דיסטל אטבריאן מתחה ביקורת חריפה על פעילי ארגון "אחים לנשק" אשר הכריזו בטרם אירועי ה-7 באוקטובר על סרבנות. בעקבות כך, כתב רני רהב: "תגידי, את מבינה שרק בזכות אחים לנשק המדינה יכולה להתקיים מאז ה-7 באוקטובר? משום שבגלל שרים כמוך הממשלה הוכיחה 0  עזרה לציבור מ-7 באוקטובר לפחות עד ה-1 לינואר. ואת בעזות מצח מסיתה נגדם".
לאחר שציין כי הרפורמה המשפטית נעצרה רק בזכות ארגון "אחים לנשק", אשר היו הראשונים להתייצב למלחמה יחד עם לוחמים נוספים מיהודה ושומרון, כתב רני רהב לחברת הכנסת: "עצה קטנה, תחזרי למאורה שלך לפחות עד הבחירות ותתחילי לחשוב מה תעשי לאחר הבחירות משום שלא תבחרי שוב.  את מאלו שאחראים לכך שמורשת נתניהו נמחקת".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    רני, אני פשוט מעבירה ערוץ
    הגר 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשפרצופה של האישה הגסה הזו מופיע על המרקע. למי בדיוק אתה מנסה להסביר? האישה לא אפויה, ותהייה משולה לגרגר אבק כשביבי יעוף. בקיצור חבל על העצבים
    סגור
  • 6.
    פרצוף
    ס. 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רני רהב עם פרצוף תוכאס ופה תוכאס וכל מה שיוצא מהפה שלו זה מה שיוצא מתוכאס!
    סגור
  • 5.
    רני אתה איש אלים מילולית שמייצג את השמאל בנאמנות
    סימה 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתה פשטו בושה לעם.
    סגור
  • 4.
    בהמה גסה. דוחה ומביש. (ל"ת)
    עודד 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 3.
    שפר
    שלומי 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לך לעזאזל אתה ואירגון אחים לנשק
    סגור
  • 2.
    רני מסטולי
    ציון 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יש יותר ביכוי שאתה ברחת מהמחלקה הסגורה.חתיכת טמבל מכוער ובור מי אתה שתלעג לגלית.חתיכת אפס מאופס
    סגור
  • 1.
    ביריון שמן וטיפש
    שקול 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עם פה ג׳ורה
    סגור