תקשורת ומדיה

נחום ברנע עוקץ את עמית סגל "המנחה המגזרי"

נחום ברנע לא התלהב מכנס הקצינים בו התארח עופר וינטר ושדובר צה"ל אסר עליו לשאת דברים, ואף עקץ את המנחה: הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל: "המנחה המגזרי תרם את שנינתו מהבמה. הוא היה היחידי שצחק". הסרטון מהכנס מציג תמונה אחרת | צפו
מערכת ice |  2
נחום ברנע (צילום משה שי פלאש 90)
עיתונאי ידיעות אחרונות, נחום ברנע, התייחס בטורו השבועי לסערה סביב איסור דובר צה"ל על תא"ל עופר וינטר לשאת דברים במהלך תקופת השחרור שלו, אך הוסיף טון שלילי לגבי הכנס עצמו והמנחה - פרשן חדשות 12 עמית סגל.
כזכור, וינטר היה אמור לשאת דברים בכנס שארגן פורום מפקדים ולוחמים במילואים באקספו תל אביב ביום רביעי האחרון בערב. על פי מארגני הכנס, מדובר באחד הכנסים הגדולים ביותר של קצינים בכירים תחת הכותרת "זמן הכרעה", בין המשתתפים: ארבעה אלופים ו-14 תתי אלופים וכן עשרות קצינים בכירים בדרגת אלופי משנה וסגני אלופים.
אולם טרם הכנס, בצה"ל אסרו על וינטר לשאת דברים בכנס. סגן הרמטכ"ל אלוף אמיר ברעם ודובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי הודיעו לוינטר כי במהלך חופשת השחרור שלו אסור לו לנאום או להופיע בציבור. יש לציין שוינטר עצמו במהלך יום ירושלים נשא נאום לציבור שהפך לויראלי.
 
על אף תמיהת מארגני הכנס צה"ל דבק באיסור, ומטעם הפורום שארגן את הכנס נמסר: "בצה"ל מבקשים למנוע מתא"ל וינטר לשאת דברים הערב במהלך כנס 'זמן הכרעה', הפורום יפנה בשעות הקרובות לצה"ל על מנת להבין מדוע נאסר עליו לתת הרצאה בנושא מקצועי של הכרעה צבאית וניצחון, ויבקש מדובר צה"ל לאפשר את מתן ההרצאה תחת שמירה על כלל ההנחיות הרלוונטיות". 
עם כניסתו של וינטר לכנס, המנחה עמית סגל אמר בהומור על ההחלטה של צה"ל: "דובר צה"ל מרשה שימחאו לך כפיים", דבר שהוביל את הקהל למחוא כפיים להערה השנונה של הפרשן הפוליטי.
עמית סגל, המנחה המגזרי, תרם את שנינתו מהבמה. "מעניין אם דובר צה"ל מרשה למחוא כפיים", אמר. הוא היה היחיד שצחק.
 
למרות זאת, נחום ברנע כתב אחרת. הוא כינה את וינטר "גיבור היום" בציניות לאור כניסתו באיחור לכנס ("הגיע לכנס באיחור של שעה, כמצופה מגיבור היום") וזאת לאחר שוינטר הגיע עם ארבעה צלמים. על כך הוסיף ברנע: "עמית סגל, המנחה המגזרי, תרם את שנינתו מהבמה. "מעניין אם דובר צה"ל מרשה למחוא כפיים", אמר. הוא היה היחיד שצחק".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תגידו ... למה הפרצופים שלהם כל כך חמוצים ועקומים ?
    שרגא 06/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תמיד תהיתי למה אנשי התקשורת הבולטים בשמאל נראים כמו כרוב שהוחמץ אבל איכשהו הצליח להרקיב. נחום ברנע אתה איש קטן (ועוד משהו שמתחרז עם מוקטן) , של נעליך בפני עמית סגל שהוא קודם כל עיתונאי אמיתי ושנית מהמובילים במדינה. אתה כלומניק וזמנך עבר מזמן מזמן.
    סגור
  • 1.
    אתה מדבר על מגזרי? מעניין לאיזה מגזר עיתונאי מטעם מר בר
    מיכל 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ברנע כותב מתוך תבוסתנות גלותית לכאורה , חסמתי אותו בכל ערוץ מרוב שחטפתי דכאון כל מילה דלו כאילו נכתבה על ידי אובמה או חמאס. הכל לכאורה. באמצע מלמה כשבן אדם כותב שקר שוב ושוב הפסדנו בזמן שזה הפוך יש מילה לזה בספרי החוקים . הכל לכאורה
    סגור