תקשורת ומדיה

רני רהב קורא תיגר על ינון מגל: "נראה אותך גבר"

לאחר שיצא נגד "יום השיבוש", ינון מגל חוטף ביקורת חריפה מאיש התקשורת רני רהב. "תמיד תחשוב שזו יכולה להיות הבת שלך או הבן שלך, ההורים שלך, רעייתך במנהרות עזה. ואז מה? תהיה גבר, תכתוב כאן מה היית עושה"
מערכת ice |  4
רני רהב (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
עקב "יום השיבוש" אשר אותו ביצעו המפגינים למען החזרת החטופים וגד הממשלה, ינון מגל צייץ נגד המפגינים וכתב: "הישגים גדולים למחאה ביום השיבוש: גם תקעו נהגים בפקקים גם עוררו עוד שנאה כלפיהם גם מחלישים את ישראל גם מחזקים את חמאס וגם לא הצליחו לגייס את הציבור מחאה בלי עם לכו כבר עופו מפה הארץ תקיא אתכם".
מי שיצא נגד מגל הוא רני רהב, אשר כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "ינון יקר, תמיד תחשוב שזו יכולה להיות הבת שלך או הבן שלך, ההורים שלך, רעייתך במנהרות עזה". רהב המשיך וסיים את דבריו כך: "ואז מה? תהיה גבר, תכתוב כאן מה היית עושה? נראה אותך גבר??????". 
 

זו לא הפעם הראשונה במלחמה הזו שרני רהב יוצא נגד ינון מגל, לפני מספר חודשים, רהב יצא נגד מגל עקב סערת בני גנץ והקוקטייל באירוע שאירגנה נועה תשבי, שם כתב לו: "לא האמנתי שאתה מסוגל לרשע כזה! מה יותר מרגש לבוא להצדיע לנועה תשבי שעושה 24/7 למען המדינה שלך , שלי, של כולנו. אין לך בושה? בנימין גנץ הגיע ל-20 דק על השעון, אני הייתי שם. אני מכיר את נועה 30 שנה, איל ולדמן אב שכול הבת נרצחה ב-7 לאוקטובר, אין לך לב? אין לך מצפון? מה היה קורה עם הבן שלך חלילה היה נרצח? חס וחלילה! היית שופט את דבריך שלך בעקבות הרצחו?".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מגל
    מודא. פר 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רני הנכבד,כך הרגילו את מגל ,ולא נעלו לו את לוע העכברוש.
    סגור
  • 3.
    רני
    ביבסט, 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רני אני באמת מכבד אותך אבל באמת אתה מדבר על גבר ועוד מזכיר באותו משפט את ינון מגל מלח הארץ לוחם צדק אוהב את הבריות אל תשווה אותך אליו ממש לא
    סגור
  • 2.
    איזה "גבר" רני הרברבן.? היה עדיף שתסתום!!!! (ל"ת)
    בלהה 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    רהב מדבר על להיות גבר ?? (ל"ת)
    נלי קוקס 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור