תקשורת ומדיה

מגישי ערוץ 14 מתנצלים בשידור חי: "פגענו באנשים"

על רקע המחקר שהוצג בערוץ 14 אשר בחן את הקשר בין דעות פוליטיות של תושבי העוטף לבין גורלם ב-7 באוקטובר, אשר גרר תלונות רבות, שמעון ריקלין ואראל סג"ל התנצלו בשידור חי.  אראל סג"ל: "אני רוצה לומר שאני באמת מתנצל מקרב לב בפני כל מי שנפגע במהלך הארבעה ימים אחרונים"

מערכת ice |  2
אראל סג"ל ושמעון ריקלין (צילום ערוץ 20)
סערת המחקר של ד"ר ליעד לוי אשר הוצג בתוכנית "ריקלין וסג"ל" בערוץ 14, מגיעה לסיומה. לאחר שהמחקר שהוצג בשבוע שעבר בתוכנית של אנשי התקשורת שמעון ריקלין ואראל סג"ל, אשר בחן את הקשר בין הדעות הפוליטיות של תושבי העוטף לבין גורלם באירועי ה-7 באוקטובר, גרר מעל 800 תלונות, כעת מגיעה ההתנצלות. 
בתוכנית "ריקלין וסג"ל" ששודרה מוקדם יותר היום (ראשון) בערוץ 14, אנשי התקשורת הביעו את התנצלותם, נוכח הביקורת החריפה אשר נמתחה על אותו תחקיר. "אני רוצה לומר שאני באמת באמת מתנצל מקרב לב בפני כל מי שנפגע במהלך הארבעה ימים אחרונים", כך פתח את דבריו אראל סג"ל.
"קיבלתי הרבה ווטאספים, הרבה אסמסים מתושבי העוטף וכו', שנעלבו ממש מהאייטם שעשינו על המחקר של ליעד לוי". בהמשך דבריו, פנה סג"ל לחברו שמעון ריקלין ואמר: "אני אומר לך בדיבעד, אני לא בטוח, אם הייתי יודע שאלו יהיו התוצאות, ומטרתנו לא תושג, לא היינו עושים את האייטם הזה. אז אני קודם כל מתנצל באמת בפני האנשים. זאת לא הייתה הכוונה. הכוונה הייתה בפירוש טובה, בכדי להראות נתונים חריגים, כדי להבין איך לצאת מזה, אבל אם זה המחיר של הדבר שאנשים נעלבו ונפגעו, אז אני מודה בטעות ומבקש סליחה ממי שנפגע". 
 
אל דבריו של סג"ל, הצטרף שמעון ריקלין ואמר: "אני גם מתנצל. פגענו באנשים ולא הייתה כוונה כזאת, זה ברור. היה נתון חריג שרצינו לבדוק אותו. יכול להיות שהיינו צריכים לעשות את זה בצורה אחרת".
על רקע הביקורת החריפה שקיבל ערוץ 14 מצד כלי תקשורת שונים, ציין שמעון ריקלין כי לא מדובר במחקר שנעשה מטעם הערוץ: "מה שחשוב להדגיש פה, כי הייתה פה דיס אינפורמציה, זה לא סקר של ערוץ 14, זה לא נתון של ערוץ 14, לא מחקר של ערוץ 14, זה סוג של מחקר, בדיקה שעשה דוקטור". 
אראל סג"ל המשיך את דבריו של חברו לתוכנית הטלוויזיה והוסיף: "זה היה אייטם בתוכנית. אנחנו ראיינו אותו, ושוב ממי שנפגע, ואני לא אומר את זה בגלל הרשות השנייה ובגלל כל המזדנבים, כל הטרמפיסטים עלינו, אני אומר את זה באמת מקרב לב בפני מי שנפגע, מתושבי העוטף וכו', לא הייתה כוונה לפגוע".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שני ליצנים
    ערוץ של אפסים 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלאק מתנצלים תעופו מהמסך חובבנים עלובים
    סגור
  • 1.
    מחקר בערוץ ״שופר המלך״
    אני 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכו לכל הרוחות. שכל חייכם תבלו בגהינום מלא מלא בייסורים. ההתנצלות שלכם שווה לת..
    סגור