תקשורת ומדיה

כתבי "כאן 11" נפרדים מהבכיר בתאגיד: "נתן לעבוד ולעשות עיתונות"

כתבי "כאן 11", מיכאל שמש, אבישי גרניצייג ורועי שרון נפרדים מברוך שי, מנהל חטיבת החדשות בתאגיד השידור הישראלי, שהודיע למנכ"ל התאגיד על בקשתו לסיים את תפקידו: "הוא ישר כמו סרגל, חף מכל שיקול לא ענייני, מעולם לא נכנע ללחצים, לפוליטיקאים, לבעלי הון, וליח״צנים"
מערכת ice |  1
ברוך שי (צילום מיכה לובטון)
ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות בתאגיד השידור הישראלי, הודיע היום (רביעי) למנכ"ל התאגיד על בקשתו לסיים את תפקידו. שי יפרוש בסוף אוגוסט אחרי שבע שנים וחצי, ובימים הקרובים יחל הליך מסודר לאיתור מחליפו.
כתבי "כאן 11" נפרדו ממנהל חטיבת החדשות בתאגיד השידור הישראלי, ברוך שי. מיכאל שמש ואבישי גרניצייג, הוציאה הודעה זהה בה נכתב תחילה: ראש חטיבת החדשות של התאגיד, ברוך שי, הודיע היום על סיום תפקידו בקיץ הקרוב. אחרי כמעט 8 שנים". 
עוד נכתב: "השם שלו אולי לא מוכר לחלקכם, אבל זו הזדמנות להכיר טובה. הוא ישר כמו סרגל, חף מכל שיקול לא ענייני, מעולם לא נכנע ללחצים, לפוליטיקאים, לבעלי הון, וליח״צנים. לא נבהל מדרגה ומשררה - נתן לעבוד ולעשות עיתונות בשידור הציבורי". 
לסיום כתבו מיכאל שמש ואבישי גרניצייג כי "ברוך מנהל שמקשיב לעובדים שלו. לא מתבצר בעמדתו ולא כופה את דעתו. עכשיו כשהוא הודיע על פרישה אפשר גם להגיד את זה בלי להיתפס כאינטרסנט. תודה ברוך".
גם הכתב רועי שרון נפרד משי: "אני מכיר את ברוך שי מאז שנת 2007 ב״מעריב״, פלוס 7 שנים בחדשות 10, ומאז הקמת התאגיד. עיתונאי מצוין, מנהל חד מאד וערכי מאד, קשוב, עם עמוד שדרה נדיר, שקיבל החלטות משיקולים מקצועיים בלבד בלי להיבהל מבעלי הון ופוליטיקאים. מהטובים שפגשתי בשוק התקשורת. זמן טוב לאחל בהצלחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני עובד באינטל קרית גת ולא מכיר אחד שרואה ערוץ 11
    בנץ 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קצת 13 קצת יותר 14 והרוב 12. 11 בכלל לא מוזכר לא לטוב ולא לרע ולא לכלום.
    סגור