תקשורת ומדיה

דאעש בטלגרם: זה הסכום המטורף שהציעו המחבלים למבצעי הטבח

על רקע הטבח ההמוני שבוצע על ידי מחבלי דאעש במוסקבה, נחשפים מספר סרטונים המציגים את רגע ההודאה של אחד החשודים בפני קבוצת חיילים על תכנון הפיגוע. על פי הסרטון, החשוד מציין כי ביצוע הטבח נעשה תמורת מיליון רובל (8,600 פאונד)
מערכת ice |  1
דאעש (צילום shutterstock)
לאחר שדווח כי ביום שישי האחרון התרחש טבח המוני בעיר כרכום אשר במוסקבה על ידי חמשת מחבלי דאעש, היום (ראשון) פרטים נוספים על האירוע החמור והטרגי ממשיכים להיחשף. 
בימים האחרונים, הרשת גועשת לאחר שבאתרי האינטרנט נחשפו מספר סרטונים שבהם מתועדים שלושה גברים שנעצרו על ידי קבוצת חיילים. על פי גורמים במוסקבה, מדובר באחראים לטבח שהתרחש בעיר כרכום ביום שישי האחרון.
בסרטונים שהודלפו לרשתות החברתיות,  נצפה אחד החשודים ישוב על ברכיו כאשר ידיו קשורות. על פי הטענה, באותו רגע הודה החשוד על מעשיו שבו נהרגו למעלה מ-140 בני אדם.
מלבד זאת, בסרטונים המדובר נראה כי החשוד פירט בפני החיילים על תכנון הטבח ואף הציג בפניהם הודעה שנשלחה דרך פלטפורמת הטלגרם שבה אלו שדרשו לבצע את הפיגוע ההמוני ציינו בפני המבצעים את המיקום הנדרש.
מלבד זאת, ציין אותו חשוד בפני החיילים, כי אותו טבח נעשה תמורת מיליון רובל (8,600 פאונד) ואף הדגיש כי הגיע מטורקיה בתחילת חודש מרץ לאחר שקיבל מספר הנחיות ברורות ממספר אלמונים בפלטפורמת הטלגרם. עוד הוסיף החשוד בפני החיילים, כי הוא עקב מזה תקופה אחד מטיף מוסלמי העונה לשם פארידוני שמסידין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צריך לעצור את כל המטיתים שלהם בפרט במסגדים (ל"ת)
    אמיר 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור