בעולם

קבוצת הטרור של מורי אונר"א בטלגרם: "שאללה יעניק ניצחון"

תחקיר של ארגון UNWATCH חושף כי מורים של אונר"א המלמדים ברצועת עזה, שיתפו בקבוצת טלגרם תמונות של ישראלים חטופים והרוגים, והיללו את הטבח שאירע ב-7/10. "שאללה יעניק להם ניצחון", אמרה אחת המורות
מערכת ice | 
אונר"א (צילום shutterstock)
UNWATCH הוא ארגון שמטרתו לפקח על פעילותו של האו"ם על פי עקרונות שנקבעו במגילת האומות המאוחדות. בתחקיר שהם פרסמו הבוקר (רביעי), נחשף כי במהלך הטבח שאירע ב-7 באוקטובר, מורי אונר"א המלמדים ברצועת עזה שיבחו את הטבח בקבוצת טלגרם בה חברים כ-3,000 מורים, כינו את מחבלי החמאס "גיבורים", ושיתפו תמונות של ישראלים הרוגים וחטופים. "שאללה יעניק להם יצחון", אמרה אחת המורות.
עבדאללה מחג'ז, מורה נוסף הלקח חלק פעיל בהתכתבות בקבוצה, קרא לאזרחי עשה שלא להקשיב לאזהרות המורות להם להתרחק מאזורים מסוימים בהם צה"ל עומד לתקוף, וקרא להם לשמש כמגן אנושי. יחד איתו, גם וואסים אולא, קרא להרוג ישראלים ואף שיבח את הטבח, רגע אחרי שהוא שלח את ההודעה המכריזה על כך ש"המשכורות יועברו ביום ראשון".
   
אין ספק כי ארגון הסעד לפליטים פלסטינים המגדיר עצמו כ"הומניטרי", רחוק מלעמוד בציפיות מלהיות כזה, והוא מוטה באופן קיצוני כלפי הצד הפלסטיני בסכסוך, כשהוא גם לוקח חלק בפעיל בהסלמה נגד ישראל. ישראל מנסה בתקופה האחרונה לפעול כנגד אונר"א, אך נראה כי בינתיים המאמצים לא נושאים פרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה