בארץ

נתניהו יתעלם מהרופאים? התבקש לנוח בבית 48 שעות

ראש הממשלה שוחרר מבית החולים שיבא בו עבר ניתוח להשתלת קוצב לב, אך בעוד שנתניהו אמר אתמול שיגיע לכנסת, ההמלצה שקיבל מהצוות הרפואי בשיבא הייתה חד משמעית: לנוח בבית 48 שעות. כיצד הוא יפעל? ניתן יהיה לראות את התשובה לקראת ההצבעות
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחרר הבוקר (שני) מבית החולים שיבא בו עבר ניתוח להשתלת קוצב לב, אך בעוד שנתניהו אמר אתמול שיגיע לכנסת, ההמלצה שקיבל מהצוות הרפואי בשיבא הייתה חד משמעית: לנוח בבית 48 שעות. כיצד הוא יפעל? ניתן יהיה לראות את התשובה לקראת ההצבעות.
אמש התעוררה השאלה האם ברשת 13 חשפו את האמת? לצד החקיקה של הרפורמה המשפטית בימים אלו, הצטרף לשיח הציבורי גם נושא בריאותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. לפני מספר ימים נתניהו אושפז בטענה שהתייבש, אך זמן מה לאחר מכן התברר שזה לא ממש המצב, לא בדיוק.
 
על פי פרסום ראשון בחדשות 13, נחשף לראשונה המידע שראש הממשלה נתניהו הסתיר מהציבור הלילה. הוא חש ברע, אך רופאיו סברו כי הוא בסכנת חיים והבהילו אותו לבית החולים לצורך בדיקות וניתוח.
כתבת הרפואה של חדשות 13, הילה אלרואי שהייתה הראשונה שטענה כי הוא סובל מבעיות בקצב הלב ונדרש לקוצב, חושפת כי בניגוד לדבריו של נתניהו, מכשיר הניטור לא ציפצף - אלא הופעל על ידו כאשר חש בסחרחורת. במשך 12 שניות סבל רה״מ מהפרעת קצב ולפי רופאיו היה בסכנת חיים והובהל לבית החולים בדחיפות.

ביממה האחרונה רה"מ עבר השתלת קוצב לב תת עורי, אך למרות ההליך הוא מבהיר שזה ממש לא הולך לעצור מחר את ההצבעה על ביטול עילת הסבירות בכנסת. נתניהו פרסם בשעה האחרונה סרטון מחדרו בבית החולים שיבא, ובו הוא מודה לצוותים שמטפלים, מעיד שהוא נראה ומרגיש טוב, ובעיקר: "אני רוצה שתדעו שמחר בבוקר אני מצטרף לחבריי בכנסת". משמע, מחר הוא מתכנן להשתחרר ולהגיע להצביע. רגע לפני כן הוא הבהיר כי "אנחנו" ממשיכים במאמצי החקיקה וכי הדבר כולל את הניסיון לעשות זאת בהסכמה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה