בארץ

זה הסכום השערורייתי שדרש עורך הדין ממשפחת הנרצח

עו"ד אייל בסרגליק ליווה את משפחת הנרצח יורי וולקוב, ולבסוף דרש סכום של 585 אלף שקל כולל מע"מ. במשפחה מקווים לקבל חלק מהכסף חזרה
מערכת ice |  2
שטרות (צילום shutterstock)
בתאריך 23.11.22 נרצח יורי וולקוב ז"ל בעת שחצה במעבר חציה בחולון והסרטון בו הוא נראה נדקר על ידי רוכב קטנוע הסעיר את המדינה. בעוד החקירה כנגד החשוד, עדי מזרחי, נמשכת, רבים ברחבי הארץ נרתמו לעזור בקמפיין מימון המונים שתוך חודש הגיע לסכום של כמעט מיליון שקל.
 
במסגרת התהליך המשפחה לוותה על ידי עו"ד אייל בסרגליק וכעת מתברר מה הסכום אותו הוא ביקש מהמשפחה לשלם לו עבור שירותיו – 585 אלף שקל כולל מע"מ.
 
"איך העורך דין הזה לקח לנו חצי מיליון", אמרה אלמנתו של יורי, ילנה וולקוב, בראיון ל-ynet. "אני חשבתי שהוא בא לעזור לנו כמו כל האנשים הטובים שעזרו לנו ותרמו מאז נרצח יורי. אני באבל, בוכה על יורי ולא מאמינה שהוא לא איתנו".
עו"ד אייל בסרגליק מסר בתגובה: "הופתענו מאוד מפניית משפחת וולקוב לפני כמה ימים שבוצעה על ידי גורם בכיר מאיכילוב שהחליט עבורם ששכר הטרחה ששולם עבור פעילות אינטנסיבית שבוצעה עבורם מכל הלב ותוך עזיבת תיקים אחרים, הוא גבוה. למרות שירות שכלל אינספור שעות, בלי שינה, פגישות על אסטרטגיה תקשורתית וטיפול תקשורתי ומשפטי, התייעצות שעשו עם עורכי דין אחרים טרם חתימת ההסכם, התייצבות בכל עת כדי לסייע להם מספר רב של שעות, ופעילות רבה שהובילה להגשת כתב אישום ברצח, לא פחות והגדרתם כנפגע עבירה, גילינו שהם ניתקו כל קשר ומישהו אחר כותב עבורם הודעות, כשהם הלכה למעשה מסרבים להיפגש ולדבר. אין אלא להצר על הטענות אשר אין להם כל בסיס, ונסתרות על ידי הודעות המשפחה עצמה שהביעו הערכה עצומה לעבודה".
מאז הרצח עברו 70 ימים, וגם אם עורך הדין עבד מדי יום 24 שעות, במשך 70 הימים הללו, הוא דרש סכום של כמעט 350 שקל מדי שעה. ברור כי כמות השעות והימים שהושקעו נמוך משמעותית ואף ידוע כי ישנם עורכי דין הגובים סכומים סמליים או עושים זאת כפרו בונו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שילך לו לתרופות יהודון רודף בצע. טפו . (ל"ת)
    אדיר 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • רודף בצע
    יעלה 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רודף פצע, צריך לפסולאותו ובטח לא לאפשר לו להיות ראש לשכת עורכי הדין.
    סגור