בארץ

שנתיים לרצח דיאנה דדבייב: משפחתה יוצאת בקמפיין מיוחד

משפחתה של דיאנה דדבייב הכריזה על קמפיין במסגרתו תמונתה של דדבייב תופיע במספר שלטי ענק במוקדים מרכזיים, במטרה להעלות את המודעות לאלימות במשפחה בכלל ואת סיפורה של דדבייב בפרט
מערכת ice | 
דיאנה דדבייב ז"ל (צילום יח"צ עמותת 'בדרכה')
ביום ראשון הקרוב יציינו משפחתה וחבריה של דיאנה דדבייב שנתיים להירצחה על ידי בעלה השוטר אמיר רז. לקראת יום השנה, משפחתה החליטה לצאת לצאת במיזם שישים את דמותה ומשנתה של דיאנה במרכז. ביום השנה השני לרצח האכזרי, יעלו שני שלטים גדולים ומרכזיים הנושאים את תמונתה וציטוט של משפט מעצים מפיה של דיאנה, שני השלטים המדוברים יעלו בגשר דיזנגוף סנטר ובצומת ארלוזורוב בת"א, שני מקומות שוקקי כמו כן, שלט נוסף יועלה ברוקח-איילון- ת"א, בתאריך 7.2.
כזכור רז רצח את אשתו בפברואר 2021 ביישוב נעלה שבשומרון בנוכחות ארבעת ילדיהם, לאחר שקשר את שלושת הילדים הגדולים בחבל, ושם בכיסא האכלה את הילד הקטן שהיה תינוק. מיד לאחר הרצח, רז הכניס את ילדיו לאחד החדרים וביקש מאימו להגיע. התביעה האשימה אותו בכך שהוא היה מאד מסודר ונינוח בהתנהגות שלו אחרי הרצח, ואף ניגש לכספת בביתם כדי להוציא ממנה כסף, אותו מסר לאימו כאשר זו הגיעה לבית - בזמן שגופתה של דיאנה מוטלת בכניסה לבית. כשנשאל מדוע היה לו חשוב להוציא כסף מיד אחרי הרצח, טען רז: "רציתי לדאוג לילדים שלי".
מכתב האישום עלה כי בחודשים שקדמו לרצח התערערה מערכת היחסים בין בני הזוג, וביולי 2020 אף עזב רז את הבית למשך שלושה שבועות, אך בהמשך שב בהחלטה משותפת של השניים. ביום הרצח פרץ ויכוח מילולי בין השניים, בעקבות חשד של דדבייב כי רז בוגד בה. במהלך הוויכוח, שפכה דדבייב על רז כוס קפה פושר. בשלב זה, עלה רז לחדר והוציא מהכספת את אקדחו.
חשוב להזכיר כי בימים אלה משפטו של אמיר רז הרוצח, עדיין מתקיים והדיונים בו נדחו על ידו כמה וכמה פעמים בתואנות שווא. כמו כן, הוא ופרקליטו מנסים באמצעות דוחות פסיכיאטריים לטעון כי אמיר סובל מפוסט טראומה, כל זאת על מנת לדחות ככל שניתן את גזר הדין ובעיקר כדי להקל בעונש הצפוי לו ולחמוק ממאסר עולם ואף מעבר לכך, כך טוענים במשפחתה של דיאנה.
המדיה בסנטר נתרמה לנו על ידי דיזנגוף סנטר, אלכס ועדן והמדיה הנוספת בצומת ארלוזורוב וברוקח- איילון נתרמו לנו על ידי חברת נור שילוט חוצות בבעלות משה נור ובאדיבות מירב נור. העיצוב הגרפי גם הוא נתרם לנו באהבה על ידי אלעד לחמני- branding noise.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה