משפט

המחבל שרצח ואנס את אורי אנסבכר ז"ל נשפט למאסר עולם

המחבל שאנס ודקר למוות את אורי אנסבכר לפני ארבע שנים בירושלים נשפט הבוקר למאסר עולם ו-20 שנים נוספות. לצד זאת השופט גזר עליו לשלם פיצויים של אלפי שקלים לאמה ואחיה של הנרצחת
מערכת ice | 
תביעה (צילום pexels)
בשנת 2019 מחבל בשם ערפאת ארפאעיה יצא מחברון עם סכין וכיפה על מנת לפגוע באזרחים באזור ירושלים. ביער בסמוך לגן החיות התנכ"י הוא התנפל על צעירה בשם אורי אנסבכר, אנס אותה ודקר אותה למוות. לאחר שניסה ללא הצלחה לפגוע באנשים נוספים באזור הוא חזר לעירו. 
היום (ראשון) בית המשפט המחוזי בירושלים גזר עליו עונש מאסר עולם ו-20 שנים נוספות. לצד זאת נגזר עליו לשלם 250 אלף שקלים כפיצוי לאמה של הנרצחת, ו-75 אלף שקלים לכל אחד מארבעת האחים אורי ז"ל. 
כיממה לאחר המעשה הנורא שעשה המחבל נעצר על ידי כוחות ימ"מ ומשמר הגבול. זו לא ההסתבכות הראשונה של המחבל עם החוק. הוא נעצר כבר בשנת 2009 לאחר שנתפס עם סכין באזור מערת המכפלה ואף ריצה מאסר של שלושה חודשים. שמונה שנים לאחר מכן הוא הורשע בגין אותה עברה של אחזרת סכין וריצה חמישה חודשי מאסר.
בעת ההצהרה על גזר הדין אמר השופט רפי כרמל: "מדובר ברוע שאין לו מקום בעולמנו. שירת חייה של אורי הסתיימה בצעקה. עשתה רק טוב לזולת לעומת הנאשם שנטל חיים בדרך אכזרית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה