קריירה ולימודים

שירי מימון בהלם: מי העלים את הקמפיין החדש בכיכובה?

שירי מימון צילמה לאחרונה קמפיין חדש שהציג את דמותה על שלטי חוצות ברחבי ישראל, ביניהם גם בגבול בני ברק רמת גן. להפתעתה הרבה של מימון, הקמפיין בכיכובה פשוט נעלם כלא היה, וכל מה שנשאר במקום זה מסך ירוק
מערכת ice | 
שירי מימון (צילום קשת 12)
שירי מימון צילמה לאחרונה קמפיין חדש שהציג את דמותה על שלטי חוצות ברחבי ישראל, ביניהם גם בגבול בני ברק רמת גן. להפתעתה הרבה של מימון, הקמפיין בכיכובה פשוט נעלם כלא היה, וכל מה שנשאר במקום זה מסך ירוק.
זו ממש לא הפעם האחרונה שקמפיינים של נשים פתאום נעלמים או מושחתים בבני ברק. בעבר הלא רחוק הייתה התנגדות למודעות של וואן פרוג'קט וחברות נוספות שהציגו נשים על גביהן וחלקן  הושחתו לגמרי. בנוסף, לאחרונה קמפיין בכיכובה של גלית גוטמן לרונית רפאל, וממש לא בפעם הראשונה, הושחת גם הוא בבני ברק.
בתמונה שהתפרסמה ניתן לראות אוטובוס שמאחוריו הוצמדה מודעה לעסק של רפאל, כאשר היא הושחתה כמעט לגמרי ואפילו נדמה כאילו כתוב "די" מספר פעמים בצבע ספריי שחור. האוטובוס עצמו הוא קו שעובר בבני ברק ונדמה ששם בוצעה ההשחתה. 
זו לא הפעם הראשונה כאמור שמודעה בכיכובה של גלית גוטמן עבור רונית רפאל מושחתת. הדבר התרחש גם בשנת 2019 ושם פרצופה הוסר לגמרי מעל פני האוטובוס וגם כן בעיר בני ברק. בזמנו גוטמן הגיבה נרחבות בתכנית "גלית ואילנית" ואמרה כי היא נעלבה מאד מההשחתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה