בארץ

בן 16 נדקר בראשו בביה"ס ברחובות - מול עיני המזכירה

תקרית חמורה בבית ספר תיכון ברחובות: שני חשודים קפצו מעל גדר ביה"ס ורדפו אחר תלמיד בן 16, ככל הנראה על רקע סכסוך בין ארגוני פשיעה. הוא מאושפז במצב קשה, מורדם ומונשם
מערכת ice | 
בן 16 נדקר בתיכון ברחובות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
נער בן 16 נדקר הבוקר (שלישי) בראשו בבית הספר "עתיד חדש" ברחובות, ופונה לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם עם פגיעה קשה בראשו ודקירות בגפיו. ארבעה חשודים נעצרו.
מחקירת המשטרה עולה החשד כי הרקע לדקירה הוא סכסוך בין ארגוני פשיעה בעיר. החשודים, שלושה מהם קטינים והרביעי בן 18, אינם לומדים בבית הספר. מעדויות עולה כי סמוך לשעה 11:00 יצא התלמיד משער בית הספר או הגיע בסמוך לגדר, שם נתקל בחשודים שהמתינו לו. משראה אותם נמלט חזרה אל תוך שטח בית הספר, הישר אל חדר המנהל, כנראה מתוך תקווה ששם יהיה מוגן.
שניים מבין החשודים זינקו מעל גדר בית הספר ורדפו אחר הנער. בכניסה לחדר המנהל, שלא נכח במקום, השיגו ודקרו אותו – לעיני המזכירה ההמומה במקום. המזכירה הזעיקה את המשטרה ומד"א,  והחלה בטיפול ראשוני בנער עד להגעת כוחות ההצלה. זמן קצר לאחר המקרה נעצרו חשודים, והמשטרה בודקת את מצלמות האבטחה בבית הספר.

לפי פרסומים שונים הנער הנדקר הורחק בעבר מבית הספר, אך הוחזר בהחלטת שופט. כעת הוא מאושפז בבית החולים קפלן בעיר. מעיריית רחובות נמסר כי היא "מזועזעת ורואה בחומרה רבה את האירוע, ותסייע בחקירת המשטרה ככל שנדרש. מינהל החינוך בעירייה מספק סיוע לתלמידים ולצוותים החינוכיים בבית הספר, יחד עם צוותי השירות הפסיכולוגי ומשרד החינוך. הלימודים בכל בתי הספר בעיר ייפתחו מחר בשיח על מניעת אלימות ועידוד סובלנות".
חובש מד"א רועי בן שושן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הנער שוכב כשהוא מעורפל הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל מתן תרופות, קיבועים וחבישות, ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה".
ממשרד החינוך נמסר: "מדובר באירוע חמור מאוד ומורכב, שמטופל גם במישור הפלילי וגם במישור החינוכי על ידי כל הגורמים הרלוונטיים. לאור זאת, השירות הפסיכולוגי-ייעוצי מעניק לתלמידים ולצוותי ההוראה מענה ראשוני לתמיכה רגשית ונפשית. פרטי האירוע מצויים בחקירת משטרת ישראל, וככל שיידרש - בית הספר ישתף פעולה באופן מלא עם החוקרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה