משפט

הלם במערכת ישראל היום: הצלם הוותיק ומשפחתו נרצחו ע"י מחבלים

יניב זוהר נרצח בידי מחבלים שחדרו ביום שבת בבוקר לקיבוץ נחל עוז. היה בן ה-54 בהרצחו לצד אשתו, יסמין, ובנותיו קשת ותכלת. רק בנו בן ה-13 שיצא לריצת בוקר בקיבוץ ותפס מחסה ניצל
מערכת ice |  2
ישראל היום (צילום פלאש 90)
הלם וכאב גדול במערכת "ישראל היום" שבישרה על מותו של הצלם יניב זוהר, שנרצח בידי מחבלים שחדרו ביום שבת בבוקר לקיבוץ נחל עוז. היה בן ה-54 בהרצחו לצד אשתו, יסמין, ובנותיו קשת ותכלת. רק בנו בן ה-13 שיצא לריצת בוקר בקיבוץ ותפס מחסה ניצל.
חברו הטוב, הצלם יהודה פרץ, סיפר בשיחה עם mako: "יניב איש מוכשר, אהב את הארץ, שירת בנחל, אהב את נחל עוז, אהב את העוטף. הראה לכל העולם דרך עינית המצלמה, כשעבד בסוכנות הידיעות AP, את כל ההסלמות שהיו פה עד שעבר לעבוד במערכת 'ישראל היום'".

עוד סיפר עליו: "איש ענק עם לב ענק, אהב את הבנות, אהב את אשתו ואהב את בנו. ילדיו היו לפני הכל, וגם כשאי אפשר היה לצאת לעבודה אז הוא ומשפחתו שהו בממ"ד. כיניתי את יניב אבא מאסף והמרגיע הלאומי. תחסרו לי ואנצור את היום הזה שבו נרצחתם לעולמי עד".
העיתונאי איציק זוארץ, ספד לו ברשתות חהברתיות: "עוד חבר יקר שנרצח עם משפחתו בנחל עוז. יניב זוהר מישראל היום. לפני שבוע וחצי נפגשנו בהפרות הסדר בגבול, מאחורי הקיבוץ, מאותו המקום נכנסו בשבת המחבלים שרצחו אותו, את אשתו יסמין ובנותיו קשת ותכלת, רק בנו שיצא לריצת בוקר - ניצל. יניב, לא אשכח לעולם איך הצלת אותי אז מלינץ' באום אל חירן". עיתונאי חדשות 13 אלמוג בוקר כתב: "כמה שהוא אהב את העוטף, כמה שהוא אהב את נחל עוז, כמה שהוא נלחם על הבית".
ב"ישראל היום" סיפרו עליו: "יניב היה איש התקשורת הראשון שהגיע לזירת החטיפה של גלעד שליט, סיקר את תוכנית ההתנתקות בהרחבה. היה חבר נהדר, אב מסור, איש של לב ונתינה. יניב הצליח לשלב בעזרת אופיו המתון בין תחרותיות בין כלי התקשורת לקולגיאליות וחברות אמת. היה תמיד רודף אחרי הפריים הבא, על אף הזירות הקשות אותן צילם. תמיד נחלץ לעזרה בשטחי עוטף אותו הכיר כמו את כף ידו, כשעל כתפו השנייה הייתה המצלמה. מערכת 'ישראל היום' נפרדת היום מאיש מקצוע נדיר, אוטוריטה של צילום, ומבקשת להשתתף בצערה הגדול של המשפחה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איך אין לכם תמונה שלו ושל משפחתו?
    משה פלאם 12/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה חבר המערכת שלכם. רבאק!
    סגור
  • 1.
    יהי זכרם ברוך הנאצים הערבים רצחו בל אשה ובנותיהם בביתם (ל"ת)
    יהושע 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור