משפט

כוכב הקולנוע משנות ה-90 מואשם בניהול כת ואונס קטינות

כוכב קולנוע לשעבר מואשם שלשום בלאס וגאס בגין אונס, ניהול כת, סחר בבני אדם, עידוד להתאבדות ושלל חשדות אחרות. כך הוא נתפס
מערכת ice | 
תקיפה מינית (צילום pixabay)
כוכב הקולנוע האינדיאני לשעבר, ששיחק בסרט זוכה פרס האוסקר לשנת 1990 'רוקד עם זאבים', ניית'ן לי 'הרודף אחר סוסים' (46) מואשם השבוע בלאס וגאס במספר סעיפים, בהם הכשרתן של חמשת נשותיו לירות בשוטרים ועידודן לבצע ניסיון התאבדות אם יגיעו 'לפרק את המשפחה שלהם'.
לצד ההאשמות הללו, השחקן לשעבר מואשם באונס של נערות אינדיאניות קטינות, בגיל 14 בערך, במשך לא פחות משני עשורים. המעצר התבצע כאמור בלאס וגאס בעזרת יחידת SWAT שפרצה לביתו של הנאשם וזאת בעקבות חקירה שהחלה לפני כחמישה חודשים. המשטרה מצאה במקום כרטיסי זיכרון עם תיעוד מוסרט של התקיפות המיניות, מגוון רחב של נשק, קרוב ל-19 ק"ג של מריחואנה ופטריות הזיה.
לא מדובר בהסתבכות הראשונה של ניית'ן לי. בשנת 2015 הוא הודח מהשמורה בה חיי על ידי מועצת השבט וברוב קולות וזאת לאחר שנשחד בסחר בבני אדם, סחר בסמים, התעללות רוחנית ואיומים על חברי השבט. 
החשדות על ניהול כת, לצד אלו על אונס, החלו להתעורר כבר בשנת 2000. החוקרים הסבירו כי השחקן לשעבר עשה שימוש בכוח והשפעה על מנת לצרף אליו אזרחים אמריקאים וקנדיים. במסגרת זו הוא גרם להם להאמין שהוא איש קדוש ובעל כוחות ריפוי. הדבר אפשר לו לכאורה לתקוף נערות קטינות שהוצעו לו על ידי הוריהן. עד כה אותרו כ-6 נערות כאלו.
כמו כן הוא חשוד בכך שאפשר לגברים אחרים לקיים עם הנערות יחסי מין בתמורה לתשלום וייתכן כי התיעוד המצולם שנמצא בביתו הוא מהמפגשים הללו. לפחות שתי נשים שלקחו חלק בכת של השחקן לשעבר העידו שהוא נתן להן גלולות לבנות ואמר להן לבלוע אותן ולמות אם כוחות אכיפה יתערבו.
השחקן לשעבר נלקח למעצר וכעת הוא ממתין לתאריך הנקבע עבורו לשימוע הראשון בבית המשפט, אשר קבע כי הוא לא יכול להשתחרר בערבות כלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה