ויראלי

גרושתו של אייל גולן מודה: "יש דיבור על גולדיגרית"

על הפערים בגיל עם בני זוגה טענה דניאל גרינברג: "לגבי גבר מבוגר, כשאני מכירה מישהו אני לא עושה חקר בן כמה אתה, מה, מו, מי. אני קודם כל נקשרת לבן אדם, רואה אם זה בן אדם שאני יכוה לראות איתו עתיד קדימה, ואני מדברת על המקום של הבגרות והבשלות וההכלה, ואדם שעבר וראה, ואין שום קשר לגיל"
מערכת ice |  4
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ דניאל גרינברג)
בין השאלות שעליהן ענתה בסשן השאלות והתשובות עם העוקבים והעוקבות שלה, דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן שטסה לפריז למטרות עבודה וגם כדי לבלות עם בן זוגה ריצ'רד אורלינסקי המיליונר, שביניהם פער גילאים של עשרים ושמונה שנים, התייחסה בדיוק לנושא הזה.
גרינברג מיהרה להבהיר כי כסף הוא אף פעם לא השיקול: "אני יודעת שיש דיבור על גולדיגרית ובשביל הכסף, אני עובדת כל כך קשה, ומרוויחה כל כך יפה, ואני לא במקום שאני צריכה גבר שיקנה לי, יעשה לי או ייקח אותי. אני עונה על כל הרצונות שלי בעצמי".

על הפערים בגיל טענה: "לגבי גבר מבוגר, כשאני מכירה מישהו אני לא עושה חקר בן כמה אתה, מה, מו, מי. אני קודם כל נקשרת לבן אדם, רואה אם זה בן אדם שאני יכוה לראות איתו עתיד קדימה, ואני מדברת על המקום של הבגרות והבשלות וההכלה, ואדם שעבר וראה, ואין שום קשר לגיל, כי באותה מידה יכול להיות גבר צעיר שיענה על זה".
לסיכום הסבירה על ההתמודדות עם המרחק: "אם הקשר חזק אמיתי ויציב, אז אין סיבה שזה לא יצליח. כל עוד שני הצדדים מסכימים על צורת החיים וזה נוח ומקובל. כשיש את המרחק הזה, יש לך גם זמן לעצמך, גם זמן לעבודה ולילדים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אמיתי?
    צפי 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דניאל, צר לי יצאת פיתה
    סגור
  • 3.
    אורחת ישראלית
    אורחת ישראלית 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את צודקת אבל עדין זה חשוב אם הבן אדם גדול מימך ב28 שנים צריך לחשוב על זה זה הבדל של גילים גדול למה שלא תיקחי גבר שהוא רק בכמה שנים יותר גדול מימך ?
    סגור
  • 2.
    דווקא מתמנה שראיתי אני בת 32 והוא נראה טוב
    מישהי 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא הייתי יוצאת איתו כי לא רואה עתיד איתו בגיל 40 שלי הוא יהיה בן 80 פחות בא לי
    סגור
  • 1.
    למה מתייחסים לערסית המגעילה? (ל"ת)
    משה 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור