ויראלי

דניאל גרינברג כותבת בלב שבור: "שיהיה לזה סוף כבר"

דניאל ?גרינברג כתבה  בסטורי שהעלתה עם תמונתו של דקסה: "כואב הלב, זה פשוט לא אמיתי, כל יום עוד בשורה שמרסקת. בבקשה שיהיה לזה סוף כבר, משתתפת בצער המשפחה, יהי זכרו ברוך"
מערכת ice | 
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
גם דניאל גרינברג נפרדת בכאב. לאחר שדובר צה”ל הודיע אמש (ראשון) על נפילתו של אלוף-משנה אחסאן דקסה, מפקד חטיבת השריון 401, בקרב בג’באליה שבצפון רצועת עזה. דקסה, שהחל לכהן בתפקידו ביוני האחרון, היה מפקד מוערך שהוכר בזכות תפקודו המוצלח במלחמת לבנון השנייה, שם קיבל צל”ש אלוף לאחר שנכנס לבדו עם טנק במהלך קרב בעייתא א-שעב ופינה פצועים תחת אש, גרושתו של אייל גולן הגיבה בהלם.
גרינברג כתבה  בסטורי שהעלתה עם תמונתו של דקסה: "כואב הלב, זה פשוט לא אמיתי, כל יום עוד בשורה שמרסקת. בבקשה שיהיה לזה סוף כבר, משתתפת בצער המשפחה, יהי זכרו ברוך"

עוד לפניה, כוכב ארץ נהדרת ושנות ה-90 אוראל צוברי שיתף את תמונתו של דאקסה וכתב: "גיבור חיל, נוח על משכבך בשלום. לפני כמה חודשים ביקרתי בדאליית אלכרמל, באנדרטה לזכר כל בני העדה הדרוזית שנפלו במלחמות ומה אומר, היא אנדרטה גדולה מדי, תודה לכם גיבורים"
מתחקור ראשוני עולה כי הטנק שבו שהה דקסה עלה על מטען במהלך הקרב, מה שהוביל לפיצוץ ולהתפשטות האירוע. דקסה נהרג במקום, ונוספים שנמצאו בטנק נפגעו מהפיצוץ ופונו לבתי החולים בישראל, כאשר משפחותיהם עודכנו בהתפתחויות. מפקד האוגדה קיבל מיד שליטה על האירוע וניהל את פעולות החילוץ. דקסה ייזכר כמפקד בעל יכולת מנהיגות יוצאת דופן, ששירת את מדינתו באומץ ובנחישות עד לרגע האחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה