ויראלי

גרושתו של אייל גולן נפרדת מישראל: "ימים עמוסים לפנינו"

בעוד הילדים רון ומיאל יחד עם אביהם אייל גולן לימים הקרובים, גרינברג שיתפה תיעוד שלה ושל הסוכנת שלה שלומית הולכות ברחובות פריז: "זה הזמן לשיר שאנז אליזה", לאחר מכן התיישבו במסעדה וגרינברג כתבה: "חייבות להתעורר, ימים עמוסים לפנינו, עכשיו צ'יל, טסנו לעבודה ונהיה פה עד יום שבת"
מערכת ice | 
דניאל גרינברג (צילום יוטיוב/ יעל בר זוהר)
מבלה בחו"ל, למטרות עבודה כמובן. הדוגמנית ואשת העסקים דניאל גרינברג שמרבה לשתף את עוקביה באינסטגרם בחייה האישיים. לצד עמדות פוליטיות וסרטונים מרגשים עם ילדיה רון ומיאל, מקפידה הדוגמנית המפורסמת ליצור שיח עם העוקבים שלה ברשת החברתית, אמש (שני) היא עשתה זאת כשהסבירה מדוע המריאה לצרפת למשך 5 ימים?
בעוד הילדים רון ומיאל יחד עם אביהם אייל גולן לימים הקרובים, גרינברג שיתפה תיעוד שלה ושל הסוכנת שלה שלומית הולכות ברחובות פריז: "זה הזמן לשיר שאנז אליזה", לאחר מכן התיישבו במסעדה וגרינברג כתבה: "חייבות להתעורר, ימים עמוסים לפנינו, עכשיו צ'יל".

היא המשיכה וכתבה בסטורי נוסף על הז'קט שהיא לבשה: "השם יודע מתי הוא יגיע ואין לי אפילו לו"ז כרגע. אבל כן, אתן יפות חדות מיוחדות וצודקות, אבל הוא בהחלט וואו. טסנו לעבודה ונהיה פה עד יום שבת, חייבות לעבוד, אנחנו מתחילות ממחר והיום צ'יל של לשתות ושופינג, ליהנות ומחר נתחיל ג'ננה בסוואנה".
היא סיפרה על הסוכנת שלה: "שלומית זאת האיזון הכלכלי בחיי וטוב שיש לי אותה, אחרת אבדנו, אני מייצרת והיא שומרת, לפני שהיא נכנסה לחייה, היה ברדק רציני", והיא שיתפה את העוקבות בשופינג שהיא עושה עם שלומית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה