תרבות ופנאי

דניאל גרינברג: "פולשים חדרו לי לתדרים של הנפש" | צפו

דניאל גרינברג ממשיכה להפתיע:  בסרטון שהעלתה לרשת החברתית אינסטגרם, סיפרה הדוגמנית על הסיבה לנתק שחל בינה לבין העוקבות שלה. דניאל גרינברג: "פולשים חדרו לי לתדרים של הנפש וגרמו לי להתנתק מכן"
מערכת ice |  1
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית ואשת העסקים דניאל גרינברג מרבה לשתף את עוקביה באינסטגרם בחייה האישיים. לצד עמדות פוליטיות וסרטונים מרגשים עם ילדיה רון ומיאל, מקפידה הדוגמנית המפורסמת ליצור שיח עם העוקבים שלה ברשת החברתית. 
בסרטון שהעלתה היום (שני) לחשבון האינסטגרם, פנתה דניאל גרינברג לעוקבות שלה ואמרה: "תקשיבו, אני רוצה לדבר אתכן על משהו. אני כאילו מרגישה מה זה שמחה. אני מרגישה שכאילו תקופה כזאת נעלמתן לי ונכנסו לפה מלא גורמים חיצוניים שהשתלטו על היקום של הביני לבינכן. אני פשוט מרגישה אתכן שוב ואיזה כיף לי". 
לצד הסרטון שהעלתה, כתבה הדוגמנית לנשים שעוקבות אחריה באינסטגרם: "היו פה מלא פולשים ופולשות שחדרו לי לתדרים של הנפש וגרמו לי קצת להתרחק מכן". 
 

גרינברג העניקה לעוקבים שלה את האפשרות לשאול אותה שאלות על חייה, החל מהביקורת החריפה המופנית כלפיה ברשתות החברתיות ועד לגירושים המתוקשרים מאייל גולן.
 "איך זה מרגיש להיות אחת שכל הזמן לא אוהבים דברים שהיא עושה, חושבת שיש סיבה לזה?", שאלה אחת העוקבות את גרינברג. בתגובה לכך, ציינה הדוגמנית: "בסוף הפלטפורמה הזו נועדה כדי שכל אחד יוכל לעקוב אחרי מישהו שהוא מתחבר אליו ואחרי תכנים שהוא באמת מתחבר אליהם. 
 



עכשיו, הכל בסדר, לא כולם חייבים לאהוב אותי ואני לא חייבת לאהוב את כולם. זה מה שיפה בדבר הזה, יש לנו את זכות הבחירה – לעקוב או לא לעקוב". לצד דברים אלה, כתבה הדוגמנית: "העיקר שאני נאמנה לעצמי ומי שיאהב אותי, יאהב אותי איך שאני ומי שלא – זה יותר מבסדר". 

(צילום: daniel_greenbergg@)

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גאה בבחורה שמוכרת את גופה ונפשה בשביל תיק יוקרתי (ל"ת)
    n 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור