בארץ

יגורשו מישראל? זו התוכנית של השב"כ לאזרחים שריגלו למען איראן

אחרי שנחשפה עוד פרשיית ריגול חמורה למען איראן, במסגרתה 7 תושבי מזרח ירושלים נעצרו בחשד שניסו בהכוונת גורמים איראנים לחסל מדען גרעיני וראש עיר במרכז הארץ, בשב"כ שוקלים לשלול את האזרחות של כל המעורבים בפרשיות החמורות
מערכת ice |  2
מרגלים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שבעה תושבי מזרח ירושלים נעצרו בחשד לניסיון לחסל מדען גרעיני וראש עיר במרכז הארץ, כך נחשף היום (שלישי). החקירה המשותפת של שב"כ וימ"ר ירושלים העלתה כי העצורים, תושבי בית צפאפא, קיימו קשרים עם סוכנים אירניים דרך הרשתות החברתיות.
הסיפור הזה מצטרף לעוד מספר סיפורי ריגול מדאיגים במיוחד שהתרחשו לאחרונה בישראל. תחילה, איש העסקים מוטי ממן מאשקלון, נעצר בחשד שתכנן להתנקש באישיות בכירה מאוד בישראל, אחרי שכבר הגיע לאיראן פעמיים כדי לקדם זאת.
בנוסף, בני זוג מרמת גן נתפסו על ריגול לאיראן, צעיר ישראלי מפתח תקווה ועוד 7 עולים חדשים מאזרבייג'ן. כלל המקרים הללו מעלים דאגה רבה בישראל. לפיכך, ב"כאן 11" פורסם היום (שלישי) על התוכניות של שב"כ בנוגע לכל אותם מרגלים.
על פי הפרסום, השב"כ דורש לשלול את האזרחות הישראלית לכל אותם מרגלים למען איראן כאן בישראל. הדבר עולה בקנה מידה אחד עם הצערתו של שר הפנים משה ארבל, שמעוניין לקדם את שלילת האזרחות של אותם אזרחים וגירושם מהארץ.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גירוש זה לתת להם פרס. (ל"ת)
    חנה 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ומה עם המשפחות שלהם? לרפיח? (ל"ת)
    דן 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור