מינויים

מטורף: כוכבי פאודה יככבו בתפקיד ראשי בסרט על ה-7.10

דורון בן דוד ויעקב זדה דניאל ישחקו בתפקידים הראשיים של הסרט האמריקאי שיקבל את השם '12 שעות באוקטובר' בהפקה ישראלית עם המפיקים הידועים יואב גרוס ודני איי
מערכת ice | 
פאודה (צילום אלייה ספינופולוס)
כוכבי פאודה בתפקיד הראשי. יוצרי הסדרה "פאודה", שהפכו ללהיט ענק בעולם ונרכשה על ידי ענקית הסטרימינג "נטפליקס", אבי יששכרוף וליאור רז, יביימו סרט עליליתי על ה-7 באוקטובר, שם יתמקדו בסיפור הגבורה יוצא הדופן של האלוף במיל', נעם תיבון.
כעת, מתברר על פי 'ערב טוב עם גיא פינס', כי דורון בן דוד ויעקב זדה דניאל ישחקו בתפקידים הראשיים של הסרט האמריקאי שיקבל את השם '12 שעות באוקטובר' בהפקה ישראלית עם המפיקים הידועים יואב גרוס ודני איי.

עלילת הסרט שמה במוקד את אירועי ה-7.10.2023 והצילומים יתחילו כבר בעוד חודשיים בלוקיישנים כאן בישראל. ליונסגייט תהיה חברת ההפצה הבינלאומית שרכשה את הזכויות להפצת הסרט בבתי הקולנוע השונים.
כזכור, במהלך המלחמה, ליאור רז, שיחד עם יששכרוף הצילו משפחות בשדרות החל מה-7 באוקטובר, הוביל גיוס מטורף לטובת נפגעי הטבח. במסגרת ערב התרמה מיוחד שנערך  במנהטן, ניו יורק, גויסו כ-10 מיליון דולר לטובת נפגעי הטבח, כאשר 900 אלף דולר הגיע ובזכותו של ליאור רז, שמכר שלוש הופעות אורח בסדרה שנקנו במחירים של 400 אלף דולר, 300 אלף דולר ו-200 אלף דולר במסגרת אירוע ההתרמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה