רכב

שינויים בתחבורה הציבורית בישראל: מה יקרה לקווי האוטובוס העמוסים?

רגע לפני שמדינת ישראל מזיזה את מחוגי השעון שעה אחת אחורה - חברת האוטובוסים אלקטרה אפיקים, הודיעה כי קווי השירות שלה, לרבות קווי הלילה שיוצאים בשעה 2:00 ואילך - יפעלו ע"פ השעון הישן (שעון הקיץ)

מערכת ice | 
אוטובוס אפיקים (צילום דוברות חברת פנדן)
מדינת ישראל תיפרד בסוף השבוע הקרוב משעון הקיץ, מה שמעניק לנו מצד אחד עוד שעת שינה, אך מצד שני שעות חשכה רבות יותר. את השעון נזיז בלילה שבין ה-26.10 לבין הלילה של ה-27.10, בין שבת לראשון, כאשר בשעה 2:00 נזיז את השעון שעה אחת אחורה לשעה 1:00, ובכך נעבור לשעון חורף.
בתוך כך, חברת האוטובוסים אלקטרה אפיקים, הודיעה כי קווי השירות של אלקטרה אפיקים לרבות קווי הלילה שיוצאים בשעה 2:00 ואילך יפעלו ע"פ השעון הישן (שעון הקיץ).
מהחברה, שמפעילה קווים רבים בארץ, חלק מהם עמוסים ופופולריים, מסרה היום (שלישי) בנוגע לשינויים שלה כי: "אלקטרה אפיקים קוראת לנוסעי התחבורה הציבורית להתעדכן בדבר התגבורים והשינויים באתר החברה".
כזכור, לפני כחודשיים, קבוצת אלקטרה אפיקים חטפה מכה קשה אחרי שבית המשפט המחוזי מרכז בלוד פסק כי הוא מבטל את המרכז בו זכתה חברת הבת של קבוצת אלקטרה בע"מ, להפעלת שירותי תחבורה ציבורית ברמת הגולן. 
החברה הגישה שני ערעורים על כך לבית המשפט, אך זה דחה אותם על הסף וקבע פה אחד כי נפל פגם בהתנהלות הוועדה, שכן זו מינתה יועץ חיצוני  לוועדת המכרזים במועצה שניסח את המכרז וליווה את מהלכו, ובהמשך נודע כי אותו יועץ חיצוני  הועסק על ידי אלקטרה אפיקים. בנוסף על כך, אותו יועץ חיצוני לוועדת המכרזים במועצה אף העניק לה ייעוץ משפטי. בכך, החברה הפסידה הכנסות של 300 מיליון שקל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה