רכב

דרמה בתחבורה הציבורית בישראל: הפרויקט ב-300 מיליון שקל יבוטל

קבוצת אלקטרה אפיקים הגישה שני ערעורים לבית המשפט אחרי שבוטל המרכז בו זכתה להפעלת תחבורה ציבורית בשל ניגוד עניינים. כעת, בית המשפט לקח החלטה דרמטית בנושא וקבע פה אחד כי החברה לא תוכל להפעיל את הקווים
מערכת ice | 
אלקטרה אפיקים (צילום דוברות חברת פנדן, shutterstock)
לפני כחודשיים, קבוצת אלקטרה אפיקים חטפה מכה קשה אחרי שבית המשפט המחוזי מרכז בלוד פסק כי הוא מבטל את המרכז בו זכתה חברת הבת של קבוצת אלקטרה בע"מ, להפעלת שירותי תחבורה ציבורית ברמת הגולן. 
החברה זכתה באותו מכרז בינואר האחרון, והיא צפתה להכנסות של 300 מיליון שקל מהפרויקט. במסגרת המרכז בו זכתה, אמורה הייתה אלקטרה אפיקים להפעיל 60 קווים שירות של אוטובוסים ברמת הגולן, למשך תקופת זמן של 10 שנים.
אלא שבית המשפט קבע כי במרכז נפל פגם של ניגוד עניינים, כייוון שיועץ חיצוני לוועדת המכרזים במועצה שניסח את המכרז וליווה את מהלכו, הועסק על ידי אלקטרה אפיקים. בנוסף על כך, אותו יועץ חיצוני לוועדת המכרזים במועצה אף העניק לה ייעוץ משפטי.
היום (שני) דווח ב"ישראל היום" על התפתחות דרמטית בפרשה, אחרי שנודע כי בית המשפט דחה לא פחות משני ערעורים שהגישה חברת אלקטרה אפיקים בנוגע לביטול המרכז שלה, כאשר בית המשפט קבע פה אחד כי החברה פעלה בניגוד עניינים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה