משפט

אסתר חיות שוב נוזפת בח"כ: "שאיפות מסוכנות, שפה אלימה"

הדברים שאמר ח"כ פינדרוס, גררו תגובה חריפה מאסתר חיות שכבר הגיבה בעבר גם לדודי אמסלם: "חמור ומצער שחבר כנסת בוחר להלהיט את הרוחות וללבות שנאה בתוכנו במהלך שיח עם בני נוער במסגרת החינוכית שבה הם אמורים ללמוד ולקנות דעת"
מערכת ice |  2
אסתר חיות (צילום מערך הדוברות של הרשות השופטת של ישראל)
אחרי דוד אמסלם, גם חבר הכנסת יצחק פינדרוס סופג אש ממערכת המשפט. הח"כ אמר בבוקר (שני) כי החלום שלו הוא 'לפוצץ את בית המשפט העליון', נשיאת ביהמ"ש אסתר חיות השיבה לו תשובה חריפה במיוחד.
הרשות השופטת הוציאה בהודעה חריגה: "מצער ומקומם כי חבר בכנסת ישראל בחר ביום העצמאות, יום חגה של מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית, לבטא שאיפות מסוכנות כלפי בית המשפט העליון בשפה אלימה ובוטה".

עוד נכתב בהודעה: "חמורה ומצערת אף יותר העובדה שחבר כנסת בוחר להלהיט את הרוחות וללבות שנאה בתוכנו במהלך שיח עם בני נוער במסגרת החינוכית שבה הם אמורים ללמוד ולקנות דעת".
לסיום הוסיפה חיות בביקורת חריפה על השיח: "נשיאת בית המשפט העליון, שופטי ישראל והרשות השופטת כולה מגנים התבטאויות מסוג זה מכל וכל וימשיכו לשרת נאמנה את כלל הציבור בישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    "שמו הולך לפניו": פינדרוס מדבר כמו פין דרוס
    אריה 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מסית עלוב.
    סגור
  • 1.
    אין אמונה בשופטי בג"צ !
    ישראלי 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני בעד להכניס לכלא את כל שופטי בגצ ! הם חושבים עצמם לאלוהים, פוסקים נגד יהודים שמתיישבים בחבלי ארץ ישראל, ומקלים עם ערבים ובדואים ומחבלים ערביים ! מיתערבים בכל נושא שקשור לביבי, תופרים תיקים... ! אין אמונה בשופטי בג"צ !
    סגור