משפט

מטורף: כוכב הטיקטוק בן ה-20 נעצר בחשד לרצח מחריד

חוקרי המשטרה איתרו את רכבו הגנוב של כוכב טיקטוק בן 20 מלואיזיאנה עם יותר מ-4.4 מיליון עוקבים. ניסיון מעצר הוביל למרדף שהסתיים בהתנגשות, אך תומאס הצליח להימלט. חיפוש בדירתו של כוכב הרשת חשף עקבות דם של הקורבן ועדות לעימות אלים שהסתיים ברצח של מטפל בן 69 אותו עטף בברזנט
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
טריון תומאס, כוכב טיקטוק בן 20 מלואיזיאנה עם יותר מ-4.4 מיליון עוקבים, נעצר בחשד לרצח אכזרי של ד"ר וויליאם ניקולס אברהם, מטפל בן 69. גופתו של אברהם נמצאה עטופה בברזנט בכביש מהיר באזור כפרי דרומית למיסיסיפי, כאשר חקירה העלתה כי מת מפגיעת עצם קהה בראשו.
חוקרי המשטרה איתרו את רכבו הגנוב של אברהם במצלמות אבטחה, כשתומאס נראה יוצא ממנו. ניסיון מעצר הוביל למרדף שהסתיים בהתנגשות, אך תומאס הצליח להימלט. חיפוש בדירתו של כוכב הרשת חשף עקבות דם של הקורבן ועדות לעימות אלים. עד ראייה דיווח כי ראה את תומאס מתקשה לגרור ברזנט במורד המדרגות.

החקירה העלתה כי אברהם נצפה נכנס לדירתו של תומאס ביום שבת בבוקר, אך לא נראה יוצא. לאחר המרדף, תומאס הצליח להגיע לדירתו בטרמפ ומשם נמלט באוטובוס לדאלאס, טקסס, שם נעצר. למרות שתומאס לא היה מטופל של אברהם, טרם נחשפו פרטים על אופי הקשר ביניהם.
בימים שקדמו לרצח, תומאס פרסם מספר סרטונים מטרידים ברשתות החברתיות. באחד מהם הוא נשמע מדבר על מערכת יחסים אינטימית אך לא אותנטית, ובאחר אמר כי הוא "מתאמן על פוזות לתמונת המעצר שלו". עוקביו טוענים כי סימנים אלו היו "כתובת על הקיר" למה שעתיד היה להתרחש.
תומאס מואשם ברצח מדרגה שנייה ושיבוש הליכי משפט. הוא שכר עורך דין וצפוי להישאר במעצר עד תום ההליכים המשפטיים. הפרשה מדגישה את הפער בין הדימוי המזוהה עם כוכבי רשת לבין המציאות האפלה שעלולה להסתתר מאחורי המסך, ומעוררת שאלות על האחריות החברתית של פלטפורמות מדיה חברתית בזיהוי וטיפול בהתנהגויות מסוכנות של משתמשיהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה