תרבות ופנאי

כוכב הרשת האהוב חושף: "הייתי ישן עם אמא שלי עד גיל 14"

עדן דניאל גבאי חשף בריאיון מיוחד שפרסם בחשבון הטיקטוק שלו, כי הוא נהג לישון עם אימו עד גיל 14. עדן דניאל גבאי: "הייתי ישן עם אמא שלי עד גיל 14. אני רגיל לישון כשבן אדם ער" | צפו

מערכת ice | 
עדן דניאל גבאי (צילום אינסטגרם/ עדן דניאל גבאי)
כוכב הרשת האהוב, עדן דניאל גבאי, אשר התפרסם בזכות סרטוניו המשעשעים ברשתות החברתיות, חשף כי תוכניות הטלוויזיה הבולטות כגון "שמש" ו"החיים זה לא הכל", היוו עבור מפלט בעתות בהן הוא חווה רגשות שליליים. לצד זאת, סיפר כוכב הרשת הצעיר כי בנעוריו, הוא נהג להירדם עם אימו עד גיל 14. 
"תמיד אהבתי את הרעות שבסרטים, תמיד רציתי לשחק את רוצח, גנב, בן אדם רע, בוגד ושקרן – כל מה שאני לא. אם הייתי יכול להיות דמות מכל סדרה טלוויזיה כלשהי זו היית המיטל אוגנסיאן באלופה", כך סיפר כוכב הרשת בריאיון מיוחד שפרסם בחשבון הטיקטוק שלו. 
לאחר שנשאל מי היא לדעתו הדמות הכי אייקונית בטלוויזיה הישראלית, השיב עדן דניאל גבאי: "מירי פסקל. כל הומו ייבחר במירי פסקל. אני חושב שמירי פסקל... זה וואו. אילן פלד הוא איש מדהים". 
בהמשך הריאיון שקיים, כוכב הרשת סיפר כי תוכנית הטלוויזיה שהוא מרבה לשאוב ממנה השראה לחיקויים המשעשעים שלו היא "בואו לאכול איתי" המשודרת בכאן 11. לצד זאת, ציין גבאי כי דווקא התוכניות "החיים זה לא הכל", בה כיכבו ענת וקסמן, אבי קושניר ועידן אלתרמן והסדרה "שמש",  היוו עבורו מפלט בעתות בהן חווה רגשות שליליים. "בתקופה של החרדות שלי והכל, הסדרה שהכי הצילה אותי זה 'החיים זה לא הכל' ו'שמש'. הייתי רואה את זה בלופים. מג'נגל בין הפרקים". 
בהמשך הריאיון, כוכב הרשת חשף לפתע כי הוא נהג לישון עם אימו עד גיל 14. לדבריו אותו דפוס התנהגות זה מתקשר לעובדה כי כך הוא היה מצליח להירדם בקלות. "הייתי ישן עם אמא שלי עד גיל 14, ציפיתי לקצת יותר בהלה. אני רגיל לישון כשבן אדם ער. כל פעם היה עושה לי טוב לשמוע את המנגינה של גיא פינס בטלוויזיה. איך שזה התחיל, אמרתי: 'יופי, עכשיו אני יכול לישון כי אני יודע שהיא (אימו) שקועה בזה ואני יכול להירדם בכיף'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה