דיגיטל וטק

"זה כיף להיות בצד השני מעכשיו": כוכב הרשת יוצא בצעד מפתיע וחוטף

היוטיובר האמריקאי מרקז בראונלי המוכר גם בכינוי MKBHD הפך לאחד השמות המוכרים והמצליחים ביותר בתחום סיקור הטכנולוגיה וביקורות המוצרים. כעת, הוא פותח פרק חדש בקריירה ומשיק אפליקציה חדשה ובינונית שזכתה לביקורות קוטלות
עידו מור | 
יוטיוב (צילום shutterstock)
השם מרקז בראונלי או הכינוי MKBHD, לא מוכר לציבור הרחב, אך בקרב חובבי טכנלוגיה ברחבי העולם הוא נחשב לאחת הדמויות המוכרות והאמינות ביותר בכל הנוגע לביקורות על מוצרים וסקירת המצב בשוק הטק העולמי. ביכולתו להכתיר מוצרים בשוק ביד אחת ולקטול ולהביא חברות לסף קריסה.
בראונלי, משקיע רבות על מנת להפוך את סרטוניו למעניינים ומושכים ונכון להיום לערוץ היוטיוב הרשמי יש לי קרוב ל-20 מיליון מנויים. אתמול (שלישי), בראונלי הוציא את סרטון הסקירה שלו לסדרת האייפון 16 בהם הוא חשף בפני מעריציו על כיוון חדש בקריירה.  
 
היוטיובר המצליח חשף את האפליקציה החדשה שלו – אפליקציית רקעים העונה לשם Panels והיא זמינה להורדה למכשירי אנדרואיד ול-iOS. בראונלי התייחס לכך בסרטון ואמר: "אתם יודעים מה עשיתי בזמן האחרון? עבדתי על אפליקציה חדשה ואני סוף סוף משיק אותה. תמיד שואלים אותי מאיפה אני משיג את הטפטים שמופיעים במכשירים שלי ובאלו שאני מסקר. אז עכשיו שמנו את כולם במקום אחד, ב-Panels. זה יתחיל בתור אפליקציית טפטים ואני לא רוצה להבטיח יותר מדי, אבל זה ישתפר. אז לכו להוריד אותה ותגידי לי מה אתה חושבים. זה כי כיף להיות בצד השני עכשיו, בצד הפיתוח שאנשים אחרים הולכים לסקר את מה שאני עושה".

אפליקציית Panels, קרדיט: צילום מסך יוטיוב
המהלך זכה לביקורות קוטלות מצידם של העוקבים והמעריצים, שלא הצליחו לבין איך יוצר התוכן המפורסם ביותר בתחום הטכנולוגיה שבמשך שנים בה לעצמו מוניטין של אחד האנשים בעלי הבקיאות הגדולה ביותר בעולם הטק יכול להשיק מוצר כל כך עלוב.
בראונלי טען שהוא חבר לקבוצת אומנים שעיצבו את הרקעים שמופיעים באפליקציה ואלו צפויים להתעדכן כל הזמן. עוד הוא ציין הוא זה שמאשר את העיצובים שלבסוף נכנסים למאגר שבאפליקציה.
זמן קצר לאחר ההורדה מתגלה כל מה שגרוע בה. דוחפים לנו פרסומות בכל הזדמנות, היצע הרקעים עלוב במיוחד, היא דורשת הרשאות מופרזות לכל הדעות ולא מפסיקים להציע לנו מנוי שנתי שעומד על לא פחות מ-50 דולר.
 
עד כה, בראונלי הגיב לכל הסערה בציוץ שפרסם בחשבונו האישי ב-X (טוויטר לשעבר) בו כתב כי: "חלק מבנייה של משהו פומבי זה גם לקבל המון תגובות באופן מיידי, שזה די מגניב. כמעט כמו לפרסם סרטון ביוטיוב. אני שומע אתכם. זה האתגר שלנו לספק לכם את הערך שהנכון לגרסת הפרימיום. אני גם מצמצם את כמות הפרסומות למשתמשים בחינם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה