דיגיטל וטק

גאדג'ט ה-AI המבטיח במאבק הישרדות: החזרות במעל מיליון דולר

זמן קצר לאחר השקת סיכת ה-AI של Humane, החזרות המוצר לחברה התחילו לזרום בקצב גבוה מהמכירות. עד כה הוחזרו מעל מיליון דולר במוצרים מתוך 9 מיליון דולר במכירות. כיצד תתמודד החברה עם המשבר ותחזיר את אמון הלקוחות והמשקיעים?
רפאל בן זקרי | 
Humane AI Pin (צילום Shutterstock)
זמן קצר לאחר השקת סיכת ה-AI Pin של חברת Humane באפריל במחיר של 699 דולר, החלו החזרות רבות של המוצר שהיה אמור להיות הבטחה גדולה לתחום, והפך לכישלון מהדהד. בין מאי לאוגוסט, כמות המכשירים שהוחזרו עלתה על כמות המכירות, לפי נתונים פנימיים שפרסם The Verge. ביוני נותרו כ-8,000 יחידות שלא הוחזרו, וכיום המספר קרוב ל-7,000.
הביקורות הראשוניות על סיכת ה-AI היו שליליות מאוד. דייויד פירס מ-The Verge כתב שהסיכה "פשוט לא עובדת," והיוטיובר הנודע מרקז בראונלי כינה אותה "המוצר הגרוע ביותר" שבדק אי פעם. עם זאת, החברה מנסה לייצב את פעילותה ולשמור על אמון הצוות והמשקיעים. לפי דיווחים, HP שוקלת לרכוש את החברה, בעוד שהאחרונה גם מנהלת משא ומתן לגיוס חוב, כלומר הלוואה ממירה שניתן להמיר למניות החברה בעתיד.
החברה השיגה מכירות של כ-9 מיליון דולר בלבד, כאשר כ-1,000 רכישות בוטלו לפני המשלוח ויותר ממיליון דולר במוצרים הוחזרו. מדובר במכירות נמוכות משמעותית בהשוואה ל-200 מיליון הדולר שגויסו מהשקעות בכירים בעמק הסיליקון.
החזרות המכשירים הפכו לבעיה משמעותית עבור Humane. המכשירים המוחזרים לא ניתנים לשימוש חוזר עקב מגבלות של ספקית הסלולר T-Mobile, מה שהופך אותם לפסולת אלקטרונית. למרות זאת, החברה עדיין מקווה לפתור את הבעיה ולשמור על המכשירים המוחזרים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה