דיגיטל וטק

החברה שיצרה את התחליף לסמארטפון מחפשת רוכשת

החברה שהוקמה על ידי בכירים לשעבר מאפל, מנסה למצוא קונה לגאדג'ט הבינה המלאכותית המבטיח שפיתחה, לאחר שזכה לביקורות שליליות עקב חיי סוללה קצרים וחימום יתר

רפאל בן זקרי | 
בינה מלאכותית-אילוסטרציה AI
חודש בלבד לאחר שהשיקה את סיכת הבינה המלאכותית AI Pin, החברה Humane מחפשת רוכשת. הסיכה הלבישה, המאפשרת שליטה באמצעות קול וממשק לייזר המוקרן על כף היד, זכתה לביקורות שליליות רבות כבר מהרגע הראשון עקב חיי סוללה קצרים וחימום יתר.
החברה, שייסדו שני בכירים לשעבר מאפל, הציעה את ה-AI Pin במחיר של 700 דולר, בהשקה שלוותה בביקורות שליליות רבות שהצביעו על כך שרוב הפיצ'רים שהובטחו פשוט לא עובדים. כעת, לפי הדיווחים, היא מחפשת למכור את החברה תמורת סכום הקרוב למיליארד דולר.

לפי הדיווח המקורי ב"בלומברג", Humane החלה במגעים לאיתור רוכש פוטנציאלי, לאחר שבעבר הוערך שוויה ב-850 מיליון דולר (לפני ההשקה של ה-AI Pin). בעבר היא זכתה להשקעות חיצוניות משמעותיות מקרנות הון סיכון, ואפילו קיבלה תמיכה ממנכ"ל OpenAI סאם אלטמן.
הסיכה של Humane תוכננה להיות מוצר מבטיח ומתקדם שמייתר את הסמארטפון.  היא הושקה באפריל האחרון, עם ההבטחה שיהיו לה יכולות ראייה וקול מבוססות בינה מלאכותית שיאפשרו להתקשר ולשלוח הודעות SMS, ללמוד על הסביבה ולעשות יותר בלי להשתמש בטלפון. אולם ברגע שמבקרים שמו את ידיהם על הסיכה, הם גילו שלא מעט מההבטחות פשוט לא קיימות בה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה