משפט

זוועה בירושלים: תושב העיר הרעיל את בת זוגו - מצבה הרפואי נחשף

תושב ירושלים נעצר על ידי המשטרה לחקירה בחשד שהרעיל את בת זוגו ואם ילדיו, יתכן בשל אובססיביות רבה לה. על פי ממצאי החקירה, כתוצאה מהמעשים המיוחסים לחשוד, נגרם לקורבן שיתוק בפלג גופה התחתון. על פי מומחים רפואיים, מדובר במצב בלתי הפיך 

מערכת ice |  1
אלימות נגד נשים (צילום Freepik)
בסוף חודש מאי האחרון, בשעות הבוקר, התקבל דיווח למשטרה על חשד כלפי תושב ירושלים שהזריק כפי הנראה חומר מסוכן לבת זוגו. בעקבות כך, לכאורה, אושפזה הקורבן הבית החולים בעיר ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת מוריה שהחלו מיד בחקירת המקרה. כעבור זמן קצר, אותר החשוד במעשה באזור גוש דן ונעצר לחקירה.
על פי המשטרה, מדובר בתושב ירושלים בן 49, אשר חשוד בהרעלת בת זוגו ואם ילדיו, יתכן בשל אובססיביות רבה לה. על פי ממצאי החקירה, בשעות הבוקר המוקדמות באותו היום, לאחר שהקורבן התעוררה בביתם, היא שיחקה עם נכדתה במשך מספר שעות.
לאחר מכן, היא שבה למיטתה ובהמשך, התעוררה לדבריה כשהיא בבית החולים, לצד בני משפחתה. כתוצאה ממעשים אלו המיוחסים לו, נגרם לקורבן שיתוק בפלג גופה התחתון. על פי מומחים רפואיים, מדובר במצב בלתי הפיך.  
במהלך שהותה בהשגחה רפואית, עלה חשד ממשי בעקבות סימנים מחשידים עליהם הצביעו גורמי הרפואה, כי החשוד ניסה לפגוע בה כאמור, כפי הנראה באמצעות הזרקת חומר רעיל ואספקת חומרי הרדמה בדרך של הכנסתם לשתייה. על פי החשד של חוקרי המשטרה, מעשים אלו נעשו במטרה לסכל את יציאתה למשמרת בה צפויה הייתה לעבוד עם עובד אחר. 
עוד נודע, כי מספר ימים לאחר מכן, התגלו מתחת לחלון חדר השני של בני הזוג מספר מזרקים בהם על פי החשד השתמש החשוד נגד הקורבן. על פי המשטרה, מזרקים אלו ושאריות חומר חשוד, הועברו לבדיקות מעבדות משטרת ישראל ומעבדות נוספות. 
עוד עלה בחקירה, כי במשך זמן רב קודם לכך, החשוד חיפש באינטרנט דרכים לביצוע מעשה פלילי זה, בין היתר תוך קריאה אודות מקרה הרעלה באמצעות נפט שהתרחש בעבר.
בנוסף, הצליחו חוקרי תחנת מוריה לאסוף ממצאים רבים ממכשירו הסלולרי המחזקים את החשדות כלפיו - התכתבויות, היסטוריית חיפוש, "פתקים" בהם נכתב על כוונותיו ושנמחקו באותו הבוקר טרם מעצרו, וממצאים נוספים. מלבד זאת, גילו כוחות המשטרה כי החשוד נהג לבצע למעלה מ-1,500 שיחות "האזנה ומעקב" בתקופה של כ-6 חודשים. 
לאחר שמעצרו הוארך מעת לעת מאז מעצרו, הן גם עובר למניין הימים ולכך ניתן אישור משנה לפרקליט המדינה, וערערים שהוגשו על ידי סנגורו נדחו פעם אחר פעם בבימ"ש מחוזי, הוגשה היום הצהרת תובע מטעם הפרקליטות על הכוונה להגיש בימים הקרובים את כתב האישום, ולטובת כך הוארך מעצרו ב-3 ימים נוספים, עד לתאריך 10.7.24.
פקד רן מור, קצין החקירות בתחנת מוריה, מסר: "במהלך חקירה ארוכה בה בוצעו עשרות רבות ואף מאות פעולות חקירתיות מעמיקות ויצירתיות על מנת להגיע לחקר האמת על שהתרחש בין בני זוג, זאת לאחר שהקורבן אושפזה בבית החולים במצב רפואי שעל פי גורמי רפואה ייתכן והנו בלתי הפיך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזעזע. מקווה שיקבל עונש יותר עוצמתי מעבודות שירות (ל"ת)
    דנית 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור