משפט

הכירה גבר בטיקטוק והתחרטה: זה החשוד בתקיפת משתמשת האפליקציה

בסוף השבוע קיבלה משטרת עכו דיווח מתושבת העיר על גבר שאותו הכירה ברשת החברתית "טיקטוק" אשר לטענתה אנס אותה ואף אילץ אותה לבצע בו מעשים מגונים תוך איומים בנשק. לאחר קבלת הדיווח, שוטרי תחנת ערכו איתרו את החשוד והוא הועבר לחקירה. בתום החקירה הוחלט כי יש לכלוא אותו

מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
בסוף השבוע קיבלה משטרת עכו דיווח מתושבת העיר על גבר שאותו הכירה ברשת החברתית "טיקטוק" אשר לטענתה אנס אותה ואף אילץ אותה לבצע בו מעשים מגונים תוך איומים בנשק.
על פי הדיווח שהתקבל לידי משטרת עכו, תושבת העיר הכירה את החשוד לפני כחודש דרך הרשת החברתית "טיקטוק". לצד זאת, המתלוננת טענה כי החשוד ביצע מעשים מגונים בקטין בן 14 אשר שהה באותה העת בדירה. 
לאחר קבלת הדיווח, שוטרי תחנת עכו איתרו את החשוד, מדובר בתושב המועצה המקומית הערבית טורעאן הממוקמת בגליל התחתון אשר בשנות ה-20 לחייו. המשטרה עצרה את החשוד לחקירה בתחנת ערכו ובסיומה הוחלט לכלוא אותו. בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה, נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד עד לתאריך 11.7.24. 
כזכור, בחודש מאי האחרון הושלמה חקירתו של תושב ירושלים בשנות השמונים לחייו, אשר על פי החשד אנס ופגע מינית בנכדותיו הקטינות. לאחר שהוחלט כי מעצרו יוארך מעת לעת, נודע כי הפרקליטות צפויה להגיש נגדו כתב אישום בגין מעשיו.
על פי ממצאי החקירה אשר נאספו על ידי חוקרי יל"פ, נרשמו עדויות רבות המחזקות את החשדות כלפי הסב כי הוא ביצע עבירות של אונס אדם חסר ישע ע"י האחראי עליו. מלבד זאת, עולה כי הסב ביצע מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14 ואונס קטינה מתחת לגיל 14 במשפחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה