ויראלי

היום המלחיץ של השחקנית- הסתיים בסיוע ניידת משטרה

שרי גבעתי גילתה כי אדם אלמוני גנב לה את האופניים ממתחם הדירות בו היא מתגוררת. אותו גנב, שכפי הנראה לא עוקב אחרי גבעתי באינסטגרם ולא צפה בסרטון בכיכובו, רכב עליהם להנאתו ברחבי תל אביב עד שזוהה על ידי חבר מפורסם של גבעתי- ונעצר
רוני שיינר | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
השחקנית והדוגמנית שרי גבעתי, המתגוררת עם משפחתה בצפון תל אביב, יצאה אתמול בבוקר מביתה וגילתה לתדהמתה כי אופניה אינם נמצאים היכן שהשאירה אותם, במתחם האופניים של דיירי הבניין.
מבט קצר במצלמות האבטחה הראה: גנב הגיע באישון לילה, בדק את הגלגל האחורי, ראה שהוא לשביעות רצונו ולקח עימו את האופניים. הוא אף מצא שימוש בסל הממוקם בקדמת האופניים של גבעתי, כאשר הניח בתוכו את תיק הגב שלו. 
 
רגע הגניבה שתועד ממצלמות האבטחה (אינסטגרם)
שעות ספורות לאחר מכן, החלה גבעתי לקבל עדכונים על הגנב, שמסתובב ברחבי העיר עם האופניים הגנובים. אחד המקורות שלה היה אמן החושים ליאור סושרד, שזיהה את הגנב ואת האופניים מהסטורי שהעלתה קודם לכן. גבעתי מיהרה לחייג למשטרה, ששלחה ניידת ועצרה אותו בסופו של דבר כשהוא רוכב להנאתו בשדרות רוטשילד. גבעתי פרסמה סרטון בו נראה אותו אדם כשהוא נעצר על ידי שוטר בעודו אזוק, וכתבה: "אתם קולטים שככה נגמר הסיפור של הבוקר? היה פה מבצע שלא מבייש פרק ב- NYPD Blue". 

המעצר והכניסה לניידת (אינסטגרם)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה