ויראלי

ליאור סושרד רכש מתנה יקרה לאביו. לכם זה היה עולה יותר

ליאור סושרד ושני אחיו הפתיעו אתמול את אביהם אדוארד עם מתנה יקרה במיוחד: ג'יפ מאזדה לבן, חדש מהניילונים. לכם אגב, זה היה עולה יותר: סושרד נמצא ביחסים קרובים עם הנהלת החברה, מאז החל לתפקד עבורם כפרזנטור בנובמבר 2023
רוני שיינר | 
ליאור סושרד מאזדה (צילום יחצ)
אמן החושים ליאור סושרד ושני אחיו, אבירם וטלמור, הפתיעו אתמול את אביהם אדוארד עם מתנה יקרה במיוחד: ג'יפ מאזדה לבן, חדש מהניילונים. סושרד, נזכיר, מתפקד עבור חברת מזדה כפרזנטור החל מנובמבר 2023, כך שהוא ואחיו נהנו מהנחת סלב/ פרזנטור מפנקת במיוחד. 

הג'יפ שרכשו האחים לבית סושרד לאביהם (אינסטגרם)
"היום נסעתי לחיפה, עיר הולדתי, כדי להפתיע אדם חשוב חשוב מאוד במתנה מאוד שגרתית ממני ומהאחים שלי", שיתף סושרד. "אני והאחים שלי חיכינו הרבה זמן ליום הזה. אין מרגש מלהעניק בחזרה לאבא שלנו שנתן לנו כל כך במהלך החיים שלנו". 
סושרד סיים בפנייה לעוקביו: "יש לי בקשה אליכם- השבוע תתקשרו להורים שלכם ותגידו להם עד כמה אתם אוהבים אותם, תקנו להם פרחים או פשוט תעשו כל מחווה שתגרום להם להתרגש. טוב?".  
בחודש מרץ האחרון שמו של סושרד עלה לכותרות בעקבות ביקורת שהעביר על הממשלה, לאחר השעייתו של אילון לוי: "ממשלה שלא מתפקדת, אבל מי שכן מתפקד מדהים- מושעה. היחידי שעושה פה עבודת הסברה, קודש לישראל נגד כל שונאינו- ואותו אנחנו משעים?? אין גבול לשחיתות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה