ויראלי

זה לא היה חלום: גנבים פרצו לביתו של ליאור דיין בזמן שישן

ליאור דיין התעורר בשעת בוקר מוקדמת וגילה כי גנב אחד או יותר פרצו לביתו במהלך הלילה, בזמן שישן. דיין: "אני הולך ומכין לעצמי קפה, מתיישב מול מול המחשב ורואה שאין מחשב". אורטל עמר: "שמע ישראל, איזה פחד. וליאור אדיש"
רוני שיינר | 
ליאור דיין
ליאור דיין שידר אתמול ברדיו לב המדינה את תוכניתו המשותפת עם אורטל עמר, וחשף כי הגיע היישר מתחנת המשטרה, לאחר שהגיש תלונה על פריצה לביתו. דיין סיפר לעמר ההמומה כי גנבים פרצו במהלך הלילה לדירתו בתל אביב וגנבו ממנה חפצים יקרי ערך, ביניהם מחשב וקונסולת אקס בוקס, בעודו ישן.  
"יש לי חתולה חדשה, קוראים לה שתיים, והיא עושה לי בלאגן בבית", שיתף דיין. "אני מתעורר בבוקר ואני אומר לה הפעם הגזמת, יש יותר מדי בלאגן. היא מסתכלת עלי במבט כזה שאומר לא, זה לא אני. אני מסתכל עוד טיפה ואני רואה שהמגירה פתוחה. אני אומר בואנה, החתולה הצליחה ללמוד את המגירה? אני הולך ומכין לעצמי קפה, מתיישב מול מול המחשב ורואה שאין מחשב. פתאום אני רואה שהדלת פתוחה לגמרי". 
דיין המשיך ועדכן: "הוא כנראה נכנס מהחלון ופתח את הדלת, שיהיה לו קל לצאת. אני מגיע עכשיו מתחנת המשטרה, היה נהדר בתחנה, אחלה חבר'ה. אני אחרי שיחות עם הביטוח. בגלל שיש המון פריצות לאחרונה בשכונה, השכן אמר לי תעשה ביטוח ואמרתי יאללה אני אעשה על הדרך ובום יש לי ביטוח".
אורטל עמר שיתפה את דבריו של דיין בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "שמע ישראל, איזה פחד. וליאור אדיש".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה