ויראלי

השחקנית האהובה בהתבטאות חריגה: "הערבים כובשים וקולוניאליסטים?"

שרי גבעתי יוצאת נגד ההסברה הפלסטינית וטוענת כי הדיון בסכסוך הוסט בכוונה: "מנסים למחוק את ההיסטוריה היהודית מתולדות הזמן"
מערכת ice |  9
שרי גבעתי (צילום יוטיוב: כאן חדשות - תאגיד השידור הישראלי)
השחקנית והדוגמנית שרי גבעתי פרסמה סרטון מיוחד בחשבון האינסטגרם על רקע הוויכוח ברשתות החברתיות שהתלהט מאז מלחמת "חרבות ברזל", בו כל אחד מהצדדים מנסה לטעון כי ארץ ישראל שייכת לו. בסרטון גבעתי מנסה לשנות את השיח לגבי הסכסוך הישראלי-פלסטיני ומזכירה את ההיסטוריה של כל האזור.
בנוסף, גבעתי טוענת כי הדיון הוסט בכוונה על ידי הפלסטינים במטרה להימנע מהאמת. גבעתי טוענת כי: "אם אפריקאים הם מאפריקה, אסייתים הם מאסיה, ערבים הם מחצי האי ערב ויהודים הם מחבל ארץ יהודה, אז זה לא אומר בעצם שיהודים הם הילידים של הארץ והערבים הכובשים הקולוניאליסטים?"
בנוסף היא הוסיפה וכתבה: "כיהודים תמיד האמנו שהנושא מתמקד באיך לחלוק את האדמה, תוך התמקדות בסכסוך הטריטוריאלי. עם זאת, התעמולה הפלשתינית והפרו-פלשתינית הסיטה את הדיון לשאלות של ילידות, במטרה למחוק את ההיסטוריה היהודית מתולדות הזמן."
לסיכום גבעתי טוענת כי: "אם נעמיק בהיסטוריה, אין עוררין על כך שממלכת יהודה, מולדתו של העם היהודי, שגשגה מאות שנים לפני היווצרותה של דת האיסלאם, והרבה לפני שערבים היגרו מערבה ליהודה."
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מדברי ערן אלחייק גנטיקאי שבנה כלי לזיהוי גנטי
    יו י 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להיות ברור לגמרי לכל החוקרים בתחום שמקור היהודים אינו בישראל הנוכחית או העתיקה כיוון שנורא פשוט לבדוק את זה. הרי מדינת ישראל יושבת על אחד מבתי הקברות הכי עתיקים וצפופים בעולם עם שלדים שמתוארכים בדייקנות לתקופות שונות ועמים שונים בהיסטוריה של האזור. אין דבר פשוט יותר מלרצף כמה מהשלדים האלה ולהוכיח שליברמן הוא בן הדוד הרחוק של יוחנן מגוש חלב ובני גנץ הוא צאצא של בר כוכבא. הסיבה היחידה שלא נעשים מחקרים בנושא ואלו שנעשו לא יתפרסמו לעולם היא שכולם יודעים היטב מה התשובה: קרוב לוודאי שהחיילים של בר כוכבא יהיו דומים יותר מכול לפלסטינים.
    סגור
  • 5.
    צודקת! אחרי סיור בעיר דוד הדברים התבהרו לי (ל"ת)
    מורת דרך 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בעזה גרו יהודים לצד נוצרים גם מלפני 500 שנה . בקושי היו
    בעזה לא היו מוסלמים 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בקושי היו מוסלמים בעזה . הם הגיעו רק בתחילת המאה ה 19 כשמצרים ניסתה להשתלט על השטח והכניסה אזרחים מצריים לעזה . המוסלמים גירשו את היהודים וגם הנוצרים ברחו. היהודים ניסו לחזור ונאלצו שוב לברוח במאורעות תרפ"ט .הכובשים האמיתיים הם המוסלמים ! שיחזרו למכה , למצריים ולערב הסעודית. כ-ו-ב-ש-'-ם !
    סגור
  • הרבה מאד יהודים התאסלמו בתקופה שהמוסלמים היו רוב (ל"ת)
    יומי 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שרי גבעתי לא בדיוק שחקנית...
    נאוה 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אך צודקת ב100% בדבריה.
    סגור
  • כאישה התגובה שלך מגעילה , בלי קשר גבעתי צודקת (ל"ת)
    ס 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד
    ציוני 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שרי כל הכבוד לך. מסתבר שאפשר להיות יפה וחכמה. כל מילה שלך אמת. הכל ידוע אבל העולם אטם אזניו ומוחו מן האמת.
    סגור
  • שטויות במיץ עגבניות
    יומי 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין קשר בין היהודים של היום שהם ערב רב של מתגיירים לבין עם ישראל ז"ל שהתבולל ונעלם מזמן. ערן אלחייק גנטיקאי צריך להיות ברור לגמרי לכל החוקרים בתחום שמקור היהודים אינו בישראל הנוכחית או העתיקה כיוון שנורא פשוט לבדוק את זה. הרי מדינת ישראל יושבת על אחד מבתי הקברות הכי עתיקים וצפופים בעולם עם שלדים שמתוארכים בדייקנות לתקופות שונות ועמים שונים בהיסטוריה של האזור. אין דבר פשוט יותר מלרצף כמה מהשלדים האלה ולהוכיח שליברמן הוא בן הדוד הרחוק של יוחנן מגוש חלב ובני גנץ הוא צאצא של בר כוכבא. הסיבה היחידה שלא נעשים מחקרים בנושא ואלו שנעשו לא יתפרסמו לעולם היא שכולם יודעים היטב מה התשובה: קרוב לוודאי שהחיילים של בר כוכבא יהיו דומים יותר מכול לפלסטינים.
    סגור
  • 1.
    שרי
    יואב 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שרי את מאוד מעניינת מילים כדורבנות
    סגור