ויראלי

כוכב "בני אור" בזוגיות עם בתו של קומיקאי מפורסם

האוהבים הצעירים: השחקנית עדן קטורזה, בתו של ישראל קטורזה, השיקה זוגיות עם השחקן אוראל אטיאס. קטורזה האב בירך: "אוהב אתכם"
רוני שיינר |  1
אוראל אטיאס ועדן קטורזה (צילום אינסטגרם)
השחקנית עדן קטורזה ("שקשוקה"), בתו של הקומיקאי ישראל קטורזה, חשפה אמש זוגיות עם השחקן אוראל אטיאס ("בני אור, "ספיידרז").  
קטורזה (19) ואטיאס (23) פרסמו פוסט משותף באינסטגרם בו כתבו: "התחפושת של לירז ואליקו נגמרה, אז התפשרנו". בין המגיבים לפוסט היה אביה של עדן, ישראל קטורזה, שכתב: "אוהב אתכם". 

אוראל אטיאס ועדן קטורזה (אינסטגרם)
קטורזה, בתו של אחד הקומיקאים המצליחים בארץ, סיפרה בספטמבר האחרון לאתר 'פרוגי' על תמיכתו של אביה בקריירה שלה כשחקנית: "אני שולחת לו כל אודישן, כי מאוד חשובה לי הדעה שלו. הוא יודע להגיד מתי זה טוב ולהגיד 'את צריכה לשנות פה ופה', אבל בדרך כלל התשובה שלו היא 'עדן את מעולה, תסמכי על עצמך ותצלחי את האודישן'. הוא גם אמר 'זה עולם קשה, אני חלק ממנו. אבל אם את רוצה, את מסוגלת לעשות כל דבר שאת רוצה. אני מאמין בך ותומך בך'. 
על קולות שהיא שומעת מאנשים שטוענים כי היא עובדת בזכות שם משפחתה, אמרה: "אף פעם לא רציתי להצליח בזכות אבא, אני לומדת משחק מגיל 12 עד היום, הולכת לאודישנים, נוסעת באוטובוסים כדי להגיע לשעורי משחק ואנשים לא רואים את העבודה הקשה, אז לתגובות האלה שאני 'הבת של' אני לא מתייחסת, כי הכי חשוב שאני יודעת כמה אני משקיעה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שוב פיקוד העורף
    דודי 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מעדכן
    סגור