משפט

משטרת ישראל באזהרה חריגה לציבור: "מדובר בפייק ניוז"

בהמשך לפרסום בדבר "מעצר חובש מד״א בגין חוסר טיפול במחבל מהפיגוע בכרמיאל", במשטרה מבהירים כי מדובר בהודעת כזב. יש להימנע מלהעביר את ההודעה או להפיץ את פרטיה
מערכת ice | 
פייק ניוז בוואטסאפ (צילום freepik, pexels)
המשטרה ביקשה לעדכן היום (חמישי) כי בהמשך לפרסום בדבר "מעצר חובש מד״א בגין חוסר טיפול במחבל מהפיגוע בכרמיאל" - יש להבהיר כי מדובר בהודעת כזב ("פייק ניוז"). 
בהודעה הכוזבת שפורסמה אתמול, נכתב כי חובש מד"א נעצר בחשד שגרם למותו של המחבל הדוקר מפיגוע הדקירה שהתרחש בשעות הבוקר המאוחרות בקניון כרמיאל. על פי ההודעה, שהתבררה כפייק ניוז אותו חובש בשנות השלושים לחייו נחשד שהוביל למותו של המחבל, והוא יובא לדיון בהארכת מעצרו.

"מדובר בפייק ניוז". הודעת הכזב שהופצה וממנה מזהירים במשטרת ישראל (צילום: דוברות המשטרה)
סמל אלכסנדר יקימינסקי ז”ל בן ה-19 נהרג אתמול בפיגוע דקירה בקניון חוצות בכרמיאל. למרות שנפצע קשה מדקירות המחבל, ברגעיו האחרונים הצליח יקימינסקי בנשקו האישי ותוך הפגנת אומץ לב וגבורה רבה - להגיב בירי ולחסל את המחבל - ערבי ישראלי תושב הכפר הסמוך נחף.
הפיגוע התרחש בקומה השנייה של המרכז המסחרי. הדוקר נורה ונוטרל במקום. הדיווח הראשונה התקבל על ידי מד"א בשעה 11:50. כוחות הביטחון וההצלה הגיעו למקום לטפל בפצועים. ועדיין נבחנות נסיבות האירוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה