בריאות

הסם שבו השתמשו מחבלי חמאס נחשף: "קוקאין לעניים"

שאריות סם קפטגון נמצאו גם על השבויים וגם על גופות שהכדורים נמצאו בבגדיהם, כמו גם בטנדרים איתם נכנסו הרוצחים של חמאס. הם נעזרו בסם כדי לטשטש את הדעת כדי לבצע את הזוועות שעוללו, כולל עינוי, שריפה, אונס ושחיטה של ישראלים תמימים.
מערכת ice | 
תומכי חמאס (צילום פלאש 90/ נאסר אישתיה)
עוד גילוי מזעזע נחשף היום ב-N12 בנוגע לפריצה של אלפי מחבלי חמאס מרצועת עזה לישובי עוטף עזה. על פי החשיפה, חלק מהמחבלים שנכנסו לישראל ב-7 באוקטובר נטלו את הסם קפטגון שזכה לכינוי "הקוקאין של העניים".
שאריות סם נמצאו גם על השבויים וגם על גופות שהכדורים נמצאו בבגדיהם, כמו גם בטנדרים איתם נכנסו הרוצחים של חמאס. הם נעזרו בסם כדי לטשטש את הדעת כדי לבצע את הזוועות שעוללו, כולל עינוי, שריפה, אונס ושחיטה של ישראלים תמימים.

מקורו של הסם הוא במדינות כמו לבנון ובסוריה. נהוג להשתמש בו בזמנים של דיכאון ובהפרעות קשה, כאשר הוא מטשטש את החושים ומעורר. מלבד השם שהוזכר, הוא גם מכונה בארגוני הטרור "סם הג'יהאד", "הסם של דאעש" וגם "סם העניים".
כדי לא לפחד מהפעולות שהם עושים, גם מחבלי דאע"ש עשו בו שימוש, אך הוא הפך הפך לבלתי חוקי לאחר כמה עשורים, כשהתבררה ההשפעה שלו וכיום הוא נחשב לממכר ויש לומר קטלני אם נוטלים אותו במינונים מסוימים. ההכנסות מהסם מהוות כ-30 מיליארד דולר מהכנסות המדינות השכנות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה